Hajhaj
Är en 18 årig kille som har ett stort intresse för Anime, Japan och Tokyo i allmänhet, men främst spel. Gärna från den japanska tillverkaren Square Enix som jag förövrigt lätt tycker är den spelstudio som gör snyggast, vackrast och roligast spel. Annars så läser jag mediaprogrammet och kommer fortsätta läsa grafisk kommunikation även efter gymnasiet.
Tack för mig!
Presentationstråden
Skapat av Herid Fel, 30 mar 2004 22:23
769 svar
Postad 10 januari 2012 - 21:31
٩(-̮̮̃-̃)۶
Postad 10 januari 2012 - 23:39
Tjenare wakio och välkommen hit. Hoppas att du kommer att trivas! =)
"That is why we must embrace carnage. In order to not waste the blood that has already been shed we have no choice but to shed even more."
- Lelouch vi Britannia
Meatrose's Anime List
- Lelouch vi Britannia
Meatrose's Anime List
Postad 13 januari 2012 - 21:40
Kul att det ramlar in folk här hela tiden. :) Tyckte det har varit lite öde och tyst här men det kanske kan ändras. :)
"I've looked at the world for quite a few years now,
and I've found that if I don't laugh, I'll probably end up crying."
http://www.anime-pla...ers/Ebhen/anime
and I've found that if I don't laugh, I'll probably end up crying."
http://www.anime-pla...ers/Ebhen/anime
Postad 22 januari 2012 - 02:28
Ebhen skrev den 13 januari 2012 - 21:40:
Kul att det ramlar in folk här hela tiden. :) Tyckte det har varit lite öde och tyst här men det kanske kan ändras. :)
Klart det ska ändras! Här kommer jag i alla fall!
Jag är 21 år gammal kille som bor i Malmö. Började se på anime när jag gick i 7:an eller så. Finns inget bättre än detta. I alla fall!
Precis som wakio så läste jag mediaprogrammet. Fast jag gick rörlig bild. Just nu så gör jag inte så mycket. Förutom den här sidan så spelar jag ganska mycket cs och hänger på BrutalCS communityt. Sedan så spelar jag det dumma spelet World of warcraft och raidar 3ggr i veckan.
I med detta är ett anime forum så tänkte jag berätta vilka genre jag gillar bäst. Magi > fantasy > övernaturligt.
De får också gärna innehålla komedi, men jag avstår helst från serier som slice of life, high school drama serier. Då jag inte vill somna framför datorn :)
Ska försöka vara aktiv här på forumet. Om det finns något intressant att säga i trådarna :) Vi ses i action!
See learn make and repeat
Postad 22 januari 2012 - 20:16
Trevligt att råkas, Sabaku!
Postad 30 januari 2012 - 02:42
Öh ja, hej! Tomas heter jag, och jag har säkert redan skrivit i den här tråden när jag registrerade mig för fem och ett halvt år sen. Mene, jag tänkte bara uppdatera er lite så nu inte behöver leta upp mitt gamla inlägg.
Jag gillar Manga och Anim. Jag är 28 år gammal och är en Otaku. Jag brukar duscha men i övrigt är jag väldigt mycket otaku. Just nu har jag kommit till den hemska slutledningen att min anime-söthjärta Haruhi Suzumiya är PRECIS som bortgångna Steve Jobs. Betyder det alltså att jag i själva verket är kär i Steve Jobs och alltså bög? Detta är mycket beklämmande eftersom jag inte identifierar mig som bög.
Jag gillar Manga och Anim. Jag är 28 år gammal och är en Otaku. Jag brukar duscha men i övrigt är jag väldigt mycket otaku. Just nu har jag kommit till den hemska slutledningen att min anime-söthjärta Haruhi Suzumiya är PRECIS som bortgångna Steve Jobs. Betyder det alltså att jag i själva verket är kär i Steve Jobs och alltså bög? Detta är mycket beklämmande eftersom jag inte identifierar mig som bög.
www.animeradion.se
Postad 30 januari 2012 - 09:58
Hej och välkommen tillbaka, Tomas!
Nej, nej, ingen fara!
Nekrofil däremot...
Tomas Antila skrev den 30 januari 2012 - 02:42:
Just nu har jag kommit till den hemska slutledningen att min anime-söthjärta Haruhi Suzumiya är PRECIS som bortgångna Steve Jobs. Betyder det alltså att jag i själva verket är kär i Steve Jobs och alltså bög? Detta är mycket beklämmande eftersom jag inte identifierar mig som bög.
Nekrofil däremot...
Postad 30 januari 2012 - 19:01
Hej Tomas :3
"Farewell my shadow. You, who stand at the end of the path I chose not to follow"
Postad 04 februari 2012 - 17:52
Oki då var det dags.....
Hej!
Jag heter Emma är 13 år och bor i Skellefteå. Har varit japan intresserad i 1 år ungefär.
Är ganska blyg tog mycket mod att lägga upp det här.....
Jag gillar olika typer av anime och manga beror på vad jag känner för. Favoriterna är bland annat Death note,Ergo Proxy
och Fruits basket. Älskar spelet Kingdom hearts gillar storyn, karaktärerna och allt.
Vet inte vad jag ska säga mer...
Ses!
Hej!
Jag heter Emma är 13 år och bor i Skellefteå. Har varit japan intresserad i 1 år ungefär.
Är ganska blyg tog mycket mod att lägga upp det här.....
Jag gillar olika typer av anime och manga beror på vad jag känner för. Favoriterna är bland annat Death note,Ergo Proxy
och Fruits basket. Älskar spelet Kingdom hearts gillar storyn, karaktärerna och allt.
Vet inte vad jag ska säga mer...
Ses!
Postad 06 februari 2012 - 23:31
Hallåj Emma, trevligt att ha dig här! Hoppas du har mod till att prata manga och animé med oss också!
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar