Presentationstråden
Postad 18 maj 2011 - 00:32
Just nu inväntar ja att få bli insläppt in i den finska armén för att sedan tjänstgöra som infanterist. Jag är ungdoms politiker och är sekreterare för Unga obundna jag är också otroligt intresserad av anime o allt som har med Japan att göra. Jag är också en "datanörd" och har bestämt mig att gå på NTI gymnasiet på Nätverks tekniker utbildningen direkt efter armén. De var väl min lilla presentation
Postad 18 maj 2011 - 00:44
för att kunna fortsätta älska henne."
[ Avatar | Min animélista ]
Postad 21 maj 2011 - 14:55
Aja, mitt namn är Kristoffer och är en 18 åring stockholmare. I nuläget studerar jag på ett media-inriktat gymnasium, där jag bl. a. studerar Webbprogrammering och 3D.
Annat än gymnasiet så går min tid åt att studera japanska och anime; vilket några av mina favorit serier är Bakemonogatari, Gantz, Clannad, Battle Angel Alita (OVA), Cowboy Bebop och Code Geass.
G'day. :)
Postad 21 maj 2011 - 16:40
Hoppas du kommer trivas ^^
Min Animelista
Postad 05 juni 2011 - 18:49
Jag är 17 år och själv utnämnd mecha nörd, och om ni undrar så är Gundam min favorit mecha anime serie (tätt följt av Gurren Lagann)
Annars plugga jag på gymnasium och så vidare, så jag har tyvärr inte haft så mycket tid att kolla på anime på sistone, men jag har ju alltid sommaren att kolla på anime 24/7
Jag är också en ganska stor spel nörd och spelar gärna på min fritid(detta har ju förvisso en lite dålig sidoeffekt på pluggandet, men vem bry sig om det?)
Nåja nu har jag presenterat mig, så får ni välja om ni älska mig
Postad 05 juni 2011 - 19:21
Gillar du vad du ser? Klicka på det gröna plusset till höger!
Postad 05 juni 2011 - 19:32
Men ändå, tackar för ditt råd Klibbnisse
Postad 19 juni 2011 - 20:58
Postad 19 juni 2011 - 22:09
Postad 20 juni 2011 - 05:15
Postad 21 juni 2011 - 20:27
Jag heter Emelie Men kallar mig Lika överallt på nätet. Jag är 22 år och går mediedesign på LTU. Gillar att rita och dricka te. Jag är den ovanliga sorten som nästan aldrig ser på anime jag läser istället kopiösa mängder serier. För jag blir alltid besviken om jag ser en serie jag läst. Dock kan jag föredra Dramor framför anime då de ha snyggare killar!
Annat jag gillar är Historia och koreanska historiska dramor har inte sett något japanska som känns bra nog (förutom Shogun som är typ 50% Amerikanskt) Men rita är min stora passion fast det går i vågor av att jag ritar hur mycket som helst och att jag ritar väldigt lite. Men jag kommer nog hänga mycket i Bild-delen av forumet och ja, i Musikdelen då jag har ett brinnande intresse för japansk musik (speciellt Dir en grey och angura kei)
Postad 06 juli 2011 - 14:03
Tänkte vara lite civiliserad och passa på att presentera mig lite snabbt.
Jag heter Isabelle men kallas för Izzie. Fyller 25 år om ett par månader och bor inom Stockholm. På gymnasiet gick jag Media programmet så jag är något av teknik nörd och såklart tokig i att se på TV/filmer. Jag har vuxit upp med underbara serier så som Sandybell, Candy Candy, Rai Grottpojken och Silver Fang så därför passar ju detta forum mig ganska så bra. Bortsett från serier/filmer så gillar jag även musik, böcker, skriva egna historier och djur; framförallt hundar.
Jag ser fram emot att upptäcka mer av detta forum och kanske göra några fynd i säljes sektionen?
Postad 06 juli 2011 - 23:18
Postad 21 augusti 2011 - 12:59
Ska försöka vara lite aktiv nu, dock.
Linda heter jag =D Jag fyllde 26 för ett par månader sedan. Flyttade till Uddevalla med min sambo för ganska exakt ett år sedan. Jag tycker mycket om Namcobandai's "Tales of" spel. Andra spel jag gillar är Pokemon, Harvest Moon, Animal Crossing, Smash Bros., Grandia, Fire Emblem, Legend of Zelda mfl.
Jag tycker givetvis om anime/manga också, men favoriterna varierar mycket där. Mina hobbies är rita, skulptera, se film/tv, promenader, fotografera osv =]
Postad 21 augusti 2011 - 16:04
Postad 21 augusti 2011 - 16:55
Postad 27 augusti 2011 - 22:54
Hej jag heter Min och flyttade nyss till Sverige för ett par år sen när pappa fick ett jobb som lärare på en konsthögskola i Stockholm.
Jag gillar att kolla på
Jag också är ett stort fan av Osamu Tezukas verk som t.ex. Princess Knight, Metropolis och Unico, Tatsuo Satos Cat Soup Tomihiko Morimis Tatami Galaxy.
Tv spel som jag gillar är bl.a. Zelda, Paper Mario, Pokemon, TF2, HL2 och Animal Crossing.
Hoppas jag blir mer aktiv här orz
난니가제일좋아
I like you the best
니가제일예뻐
You're the prettiest ♥♥
Postad 28 augusti 2011 - 11:49
Postad 21 september 2011 - 15:13
Viktor heter jag och har 25 år på nacken. Har kollat på anime sedan gymnasietiden, men på sistone har det blivit mer och mer japanska istället för anime. Lite synd tyckte jag och reggade mig här för att få lite insikt i anime-världen igen.
Ska snoka vidare på forumet nu, så detta får bli min lilla presentation!
Postad 21 september 2011 - 18:18
Min Animelista
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar