Skumma drömmar
Postad 08 januari 2007 - 21:31
Själv drömde jag härom veckan att jag blev hetsad att äta en massa röda stenar.
Postad 08 januari 2007 - 22:13
Postad 08 januari 2007 - 22:21
Xbox live: Leukothea
PSN: Timotei
Postad 08 januari 2007 - 22:44
Postad 08 januari 2007 - 22:55
(Ja, hon hade hembiträdesuniformen på sig. Nej, jag fappade inte.)
för att kunna fortsätta älska henne."
[ Avatar | Min animélista ]
Postad 08 januari 2007 - 22:57
Postad 08 januari 2007 - 23:17
Postad 09 januari 2007 - 08:09
Det jobbiga med drömmar är att man nästan alltid glömmer bort dem när man vaknar. Även de gångerna man känner att "den här gången kommer jag definitivt att komma ihåg den!" så blir det ofta att man bara kommer ihåg delar av den.
Postad 09 januari 2007 - 09:54
Synd att jaginte minns drömmarna så mycket på sistone. De brukar bara vara utformade som datorspel ändå.
Postad 09 januari 2007 - 10:28
Detta kan ha något att göra med att jag såg om några avsnitt av Champloo igår :P
Postad 09 januari 2007 - 21:16
Det måste ha vartit när jag var omkring 11 eller 12 år då pokémon va populärt.
Ialla fall kommer inte ihåg så mycket mera än att jag träffade Ash i affären. och för att inte vara som alla andra o skriva OMG it's 50 cent när dom träffar honom så gav jag bara ash ett svagt hej o kollade på honom efter att jag passerat honom.
Har även haft en drömm om att ichigo tog över våran budjikan undervisning.
Budjikan är en kampsport som även kallas ninjitsu och taijutsu'
Postad 10 januari 2007 - 10:45
Gao sade:
Sorry att jag gick från ämnet, ville bara räta ut frågetecknen.
Postad 23 augusti 2007 - 21:05
Jag satt i soffan och åt mat o kollade på tv sen började det svida i ansiktet så jag sprang o kollade mej i spegel och då såg jag att jag hade på mej ichigos hollow mask, jag försökte ta av mej den men det gick inte och plötsligt står ichigo och bakom mej och är arg o skriker massa saker på japanska (bara massa slumpade ord som jag kan han skrek bland annat baka, ino,urusai, och doste(varför tror jag det betyder) och han försöker slita bort Masken och jag får ont jätte ont o sedan vaknade jag
Postad 23 augusti 2007 - 21:59
Drömmen minns jag inte direkt, men fan va kul man hade som skitunge :D
Slå de ni :)
(hade man gjort det nu så hade jag fan tagit livet av mig XD)
Spelar: Tsukihime, Fate/Stay Night, Planetarian.
Manga: Suzuka, Naruto, Bleach, Mx0, REC, My balls.
Postad 27 augusti 2007 - 16:44
Hur som helst så tyckte Earlen att alla skulle utvärdera hans fina plan över hur hann skulle utrota mänskligheten och tog fram tre stora A2-papper, där man skulle skriva något bra, neutralt och dåligt om planen. Jag måste dock varit väldigt självmordsbenägen, eftersom jag höll på att skriva nåt om hur det vore väldigt synd om människorna som den negativa delen, när Tyki Mikk tittade på (men jag strök och suddade ut det.)
Jag kommer inte ihåg mycket mer av drömmen, men jag har en känsla av att den höll på att bli otäck (fast den kom aldrig så långt) för jag vaknade med lite obehagskänslor....
Postad 27 augusti 2007 - 23:51
Hellsinger sade:
Lies! Du spelar inte WoW, du spelar bara på din mansflicka i Cabal!
Playstation Network ID: Yurisuki
If you meet the Buddha, kill the Buddha. If you meet your father, kill your father. Free of everything, not bound by anything. Live your life just as it is.
Postad 03 september 2007 - 13:31
JockeII sade:
Hellsinger sade:
Lies! Du spelar inte WoW, du spelar bara på din mansflicka i Cabal!
Ahahha, för tillfället spelar jag inget a de båda... Brukade spela WoW ganska mycket förut dock
Postad 04 september 2007 - 00:45
Orimligt nog var allting ut genom vindrutan tecknat.
När jag kände igen tecknarstilen tittade jag hastigt runt mig.
Ametaboliskt nog satt de fyra tjejerna från Lucky Star ihopträngda i baksätet.
Talrik som stunden var förstod jag inte vad de pratade om då det var på japanska.
Aspirant som jag var somnade jag i den tecknade bilen.
Dåligt värre öppnades en ny våt drömvärld för mina vackra ögon.
Ruggigt kallt var det på havsbotten där jag nu stod och tog emot spö.
Empyem skulle skapas om jag inte fort simmade ifrån Luffys gummislag.
Ack så ologiskt då Luffy från One Piece egentligen är en stock under vattnet.
Men eftersom jag medvetet kunde styra mig i drömmen försökte jag undkomma farorna.
Wedgwood som gick i tre delar kände jag mig som då svärd plötsligt högg mig på havsbotten.
Ofta sade jag för mig själv när jag vaknade upp i Lucky Star bilen ännu en gång.
Raskt sträckte sig Konata fram och höll i något censurerat.
Lömskt censurerat lustigt nog dog läraren från Lucky Star som var chauffören.
Dumdristigt som det var sprängdes bilen på hindret som den hade kört in i.
Ilsket nog hoppade jag ur vraket och såg någonting konstigt.
Något annorlunda var det bilen hade krockat i, jag fick mig en smärre chock.
3D-Sälen som hindrat bilen från att krocka någon annanstans hade dött…
Should be banned
This day that I can't stand
Postad 09 december 2007 - 11:11
Jag drömde att jag mötte Sakaki-san från Azumanga Daoih. Och nog var jag glad för det, då jag älskar den serien, och hon förmodligen är min favorit. MEN, det visade sig i drömmen (som jag givetvis trodde var verklighet) att hon egentligen vore en Galgetjej - från ett Bishoujo-spel - som bara hade låsats vara den hon var i serien. Dessutom var hon en Makoto (från Kanon)-typ, och körde med den-själviska-lilla-flickan-stilen, komplett med ett karaktäristiskt Galge-läte (tror dock att hon sa Uguu~ istället för Auu~).
Jag blev både shockad och besviken. Min favoritkaraktär från Azu-Dai var egentligen bara en random, irriterande IQ-befriad moé-tjej! Jag har för mig att jag var tvungen att leda henne någonstans, men kort därefter vaknade jag.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar