Klona den anime du får kastad på dig och ska se är: Gankutsuo (the count of monte cristo)
Så nu är det jag som ska få en order.
Se det här!
Skapat av Sceleris, 13 jun 2010 20:38
101 svar
Postad 14 maj 2012 - 15:11
Postad 20 maj 2012 - 12:54
Nu har jag, på order av Scab, ägnat några väl valda timmar åt OAV:n Area 88 och väl valda var de. Det är en OAV som inte blir sämre av att åldras och presenterar många intressanta teman genom avsnittens gång; allt från romans till törsten av att vara en mördare. Snygga animationer, speciellt detaljerna i luftduellerna, och välskrivna karaktärer som oftast tjänar ett syfte. Det enda jag riktigt grämar mig över är att några delar av berättelsen kändes oavslutade och att slutet i sig saknade fullständighet. Det gäller att läsa mangan om man vill veta hur det gick.
Eftersom Kidaw inte har en animélista att gå efter så tar jag det näst bästa: profilbilden! Det ser ut som Orihara från Durarara!!, därför beordrar jag (med hopp om att du inte sett den) att du ska se på Baccano! med tanke på att det är från samma författare och studio, samt att karaktärer från Baccano! dyker upp i Durarara!! på några hörn här och där.
Nästa på tur är jag.
Eftersom Kidaw inte har en animélista att gå efter så tar jag det näst bästa: profilbilden! Det ser ut som Orihara från Durarara!!, därför beordrar jag (med hopp om att du inte sett den) att du ska se på Baccano! med tanke på att det är från samma författare och studio, samt att karaktärer från Baccano! dyker upp i Durarara!! på några hörn här och där.
Nästa på tur är jag.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar