Pthia sade:
Taget från ANN:
A second-year high school boy finds himself uneasy during Christmas time due to an experience in the past. However, this year at Christmas, he gets his last chance to ask out a graduating female senior named Haruka Morishima — or one of several other classmates. The story of the anime will be arranged in an omnibus format, with each heroine getting her own version of the story animated. Each heroine will sing her own version of the ending theme song.
Jag var först lite intresserad av vad detta kunde vara för något men blev lite skeptiskt till det när varje tjej skulle få sin story animerad. Ska de klämma in för många rutter från spelet (som jag antar att de menar) på så få avsnitt kan det kanske bli lite... ja hum nu har jag inte spelat källmaterialet så ska inte uttala mig men det känns ändå bättre om de fokuserat på en eller kanske två st.
Men dina första intryck är bra då McDunk? Du kan efter avsnitt ett rekomendera den än så länge? Kan du nämna någonting som det påminner om eller det e för tidigt för det än?
Alltså, jag gillar skarpt första avsnittet. Lugn, lugn humor och sköna mjuka färger, härlig omgivning. Lugn början iaf, inte alls för speedad början.
Alltså, även fast det bara har gått 1 avsnitt så rekomenderar jag denna, fatiskti, lite svårt att förstå men första avsnittet gav mig ett sånt bra intryck.
Hmm nånting det påminner om hmm, du får vänta på svar på den frågan Phtia :)
Doc så tror ajg denna kommer bli lite som Clannad, Lite sorgens av sig. Då första avsnittet visar detta. Allt jag kan säga nu, ska se om EP 1 ikväll och kolla lite NOGRARE ^^
EDIT: Kan också säga, att denna Anime har tusan den bästa OPENINGEN som jag hört. gudomlig. bara openingen säger till min hjärna att något underbart kommer att hända i serien. d: känner det! typ som, " Heeeman I got the power" haha ^^ ! återkommer.