Funkar rätt bra
Snart så kommer alla att vara ännu mer insyltade
Test av iphone app
Skapat av Avathar, 11 sep 2010 20:19
7 svar
Postad 11 september 2010 - 20:19
Postad 12 september 2010 - 13:10
Iphone app?
Uppd. Ahh, mobil-skinnet!
Jag har en lampa. Den symboliserar min utstrålning — notera att den faktiskt är släckt.
Gillar du vad du ser? Klicka på det gröna plusset till höger!
Postad 12 september 2010 - 18:32
Klibbnisse skrev den 12 september 2010 - 13:10:
http://itunes.apple....d372597645?mt=8
Postad 12 september 2010 - 18:54
Saya skrev den 12 september 2010 - 18:32:
Ett program som listar en mappa IPB-forum? :S
Ahaaa... ett program som man kan surfa in på forum med? Låter fortfarande lite halv nödvändigt xD
Jag har en lampa. Den symboliserar min utstrålning — notera att den faktiskt är släckt.
Postad 13 september 2010 - 18:21
synd bara att de inte verkar finnas en android app (som är gratis). Sceleris du är ju androidmänniska också, varför har du inte tryckt på mer :/
Anime: Legend of condor hero s3, Gundam Unicorn, Break Blade, Baka to Test to Shokanju Ni, Ao no Exorcist, Sacred Seven. Blood-C
Manga: Berserk, Bleach, Naruto, Fairy Tail, Until death do us part, Id, Claymore, Hajime no ippo, Break Blade, Nononono, Karate Shoukoushi Kohinata Minoru, Nurarihyon no Mago
Who are these fish people?
Manga: Berserk, Bleach, Naruto, Fairy Tail, Until death do us part, Id, Claymore, Hajime no ippo, Break Blade, Nononono, Karate Shoukoushi Kohinata Minoru, Nurarihyon no Mago
Who are these fish people?
Postad 13 september 2010 - 22:02
Varför vill ni ha appar när den mobila varianten av hemsidan fungerar precis lika bra? För det gör den väl, eller?
Postad 13 september 2010 - 22:08
Den viktigaste funktionen i programmet är pushmeddelanden. Du meddelas omgående när något händer (nytt PM, citering av ditt inlägg etc...), om du endast använder webbläsaren måste du kontrollera detta manuellt.
Postad 14 september 2010 - 10:39
Provat, använder och det finns en stor möjlighet att jag kommer använda den här appen i framtiden. Fungerar bra och är mycket användbar samt underlättar mobiliteten och ger flexibilitet.
0 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar