Hoppa till innehåll

Anime.se version 2.9+

• Logga in för att svara
23 svar

#21 Sceleris

Sceleris

Konsternerad

• Administratörer
  • 8 549 inlägg
  • PlatsEn ödevärld

Postad 17 september 2010 - 21:20

Se inläggHikari no Hohenheim skrev den 17 september 2010 - 16:37:

Designen i sig är blott en skugga av den mysiga atmosfären från förra versionen , men just nu är jag bara glad att allt fungerar någorlunda som det ska (jag var också tvungen att byta lösenord). Jag väntar gärna på den fullständiga version 3.0; tills dess finns fortfarande en hel del nya funktioner att utforskas.
Version 3 blir mysigare. :happydrop:

Se inläggAnonym2 skrev den 17 september 2010 - 15:56:

Sedan funkar inte länken "Gå till ditt första olästa inlägg". Istället för att komma till det första olästa inlägget kommer jag till det allra första inlägget i tråden, oavsett om jag läst det eller inte.
Det är troligtvis för att vi i konverteringen inte har kunnat spara information om lästa trådar -- det första inlägget är således ditt första olästa inlägg.
"Jag vill vara fri från den jag älskar
för att kunna fortsätta älska henne."

[ Avatar | Min animélista ]

#22 Hikari no Hohenheim

Hikari no Hohenheim

Otaku

• Medlemmar
  • PipPipPipPip
  • 1 051 inlägg
  • PlatsÖsmo - en station från världens ände

Postad 17 september 2010 - 22:09

Angående spoiler-taggarna har jag lagt märke till att alla tidigare inlägg gömda under Hide-taggar nu har öppnats upp för alla att se. Att besöka tidigare inlägg -- för att inte tala om One Piece- eller Naruto-tråden -- har därmed blivit mycket farligare. Jag kan förstå att det kan vara svårt att fixa, men bara så att folk är medvetna om det.

#23 Sceleris

Sceleris

Konsternerad

• Administratörer
  • 8 549 inlägg
  • PlatsEn ödevärld

Postad 17 september 2010 - 22:49

Se inläggHikari no Hohenheim skrev den 17 september 2010 - 22:09:

Angående spoiler-taggarna har jag lagt märke till att alla tidigare inlägg gömda under Hide-taggar nu har öppnats upp för alla att se. Att besöka tidigare inlägg -- för att inte tala om One Piece- eller Naruto-tråden -- har därmed blivit mycket farligare. Jag kan förstå att det kan vara svårt att fixa, men bara så att folk är medvetna om det.
Jag tror jag har fixat det nu, åtminstone tillfälligt.

Det var visst inte så svårt. :happydrop:
"Jag vill vara fri från den jag älskar
för att kunna fortsätta älska henne."

[ Avatar | Min animélista ]

#24 Dancing Moon

Dancing Moon

Stamgäst

• Medlemmar
  • PipPipPip
  • 810 inlägg

Postad 27 september 2010 - 14:56

oj, det har hänt saker! kul att se uppfräschning, ska peta runt mer i kväll och undersöka =)
Raison d'Être - Jrock-förening

B.L.Y.G - Sveriges yaoikonvent 17-19 juni 2011

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar