Hoppa till innehåll

facebook-anime.se buggar

• Logga in för att svara
2 svar

#1 Dread

Dread

Lord Dragon

• Medlemmar
  • PipPipPipPipPip
  • 4 299 inlägg
  • PlatsKarlskrona

Postad 24 september 2010 - 08:00

Jag tror att vän systemet är lite buggat just nu eller har kanske varit det från start, nu tror jag inte det har varit något fokus på den funktionaliteten, men i alla fall, alla vän förfrågningar auto-accepteras. Jag hittade inte någon inställning där man kunde ändra så att man måste godkänna vännerna först.
Anime: Legend of condor hero s3, Gundam Unicorn, Break Blade, Baka to Test to Shokanju Ni, Ao no Exorcist, Sacred Seven. Blood-C
Manga: Berserk, Bleach, Naruto, Fairy Tail, Until death do us part, Id, Claymore, Hajime no ippo, Break Blade, Nononono, Karate Shoukoushi Kohinata Minoru, Nurarihyon no Mago  

Who are these fish people?

#2 Saya

Saya

Misantrop

• Moderatorer
  • 2 100 inlägg
  • PlatsBorås

Postad 24 september 2010 - 08:02

Se inläggDread skrev den 24 september 2010 - 08:00:

Jag tror att vän systemet är lite buggat just nu eller har kanske varit det från start, nu tror jag inte det har varit något fokus på den funktionaliteten, men i alla fall, alla vän förfrågningar auto-accepteras. Jag hittade inte någon inställning där man kunde ändra så att man måste godkänna vännerna först.
http://www.anime.se/...rcp&tab=members

-> Godkännande av vänner

-> Aktiverad
With tedium, with ambiguity, with mundanity, with harsh and implacable reality.
/Animelista

#3 Dread

Dread

Lord Dragon

• Medlemmar
  • PipPipPipPipPip
  • 4 299 inlägg
  • PlatsKarlskrona

Postad 24 september 2010 - 08:03

Där ser man, då var det en auto-aktiverad feature som går att stänga av ^^
Nu ska jag återgå till att spamma Boda!
Anime: Legend of condor hero s3, Gundam Unicorn, Break Blade, Baka to Test to Shokanju Ni, Ao no Exorcist, Sacred Seven. Blood-C
Manga: Berserk, Bleach, Naruto, Fairy Tail, Until death do us part, Id, Claymore, Hajime no ippo, Break Blade, Nononono, Karate Shoukoushi Kohinata Minoru, Nurarihyon no Mago  

Who are these fish people?

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar