Hoppa till innehåll

Anime.se Anime Awards 2010: Omröstningsfas med diskussion

• Detta ämne är låst Detta ämne är låst
25 svar

#21 Klibbnisse

Klibbnisse

Väderballong

• VIP
  • PipPipPipPipPip
  • 2 159 inlägg
  • PlatsOtakuland

Postad 03 februari 2011 - 22:48

Se inläggBlå skrev den 03 februari 2011 - 06:26:

Skämes på dig Klibb! Hade för mig att du var ett stort fan av Major och således ett stort fan av baseball-anime. ;) För mig är faktiskt Cross Games en av de stora titlarna för 2010 och räknar starkt med att den kammar hem något, allt annat vore skandal! Men å andra sidan får jag känslan av att enbart jag och Sceleris har sett klart på denna serie?

Jag vet att jag kommer gilla Cross Game, jag har sett de första avsnitten för längesedan, men det rann ut i sanden på grund av dåligt HD-stöd i datorn. Skall dock sätta mig ner och kika på den näst jag kan ^^;
Jag har en lampa. Den symboliserar min utstrålning — notera att den faktiskt är släckt.

Gillar du vad du ser? Klicka på det gröna plusset till höger!

#22 idrougge

idrougge

Stamgäst

• Medlemmar
  • PipPipPip
  • 625 inlägg
  • PlatsGamla stan

Postad 04 februari 2011 - 01:01

Om jag hade sett Cross game had jag nog lagt en del röster på den. Inte för Mitsuru Adachis skull, honom gillar jag inget vidare, och inte för hans sabla basebolls skull, utan för att Gisaburô Sugii är en av de bästa nu levande animéregissörerna.

Rainbow tycker jag fick på tok för lite uppmärksamhet. Inte för att den är så välgjord rakt igenom, och kanske var den längre än den behövde vara, men den hävdar sig ändå väl bland alla andra serier som är "typiskt 2010" eller "typiskt Shaft" eller "baserad på mangan baserad på lättromanen baserad på porrspelet".
Animéradion — ett radioprogram om manga och animé.
Det heter faktiskt mangafilm — en blogg om manga och animé.

#23 Sceleris

Sceleris

Konsternerad

• Administratörer
  • 8 550 inlägg
  • PlatsEn ödevärld

Postad 27 februari 2011 - 01:30

Babumpabump! Nu har vi bara hela söndagen och hela måndagen på oss att bestämma oss.

Själv måste jag nog ha en långsittning med Katanagatari om jag ska hinna.
"Jag vill vara fri från den jag älskar
för att kunna fortsätta älska henne."

[ Avatar | Min animélista ]

#24 Volbla

Volbla

Fysikstudent

• Medlemmar
  • PipPipPipPip
  • 1 811 inlägg
  • PlatsKarlstad

Postad 27 februari 2011 - 12:12

Har bara två avsnitt av Katanagatari kvar. Den och Försvinnandet blev de enda 10-serier jag hann med under februari.

#25 Meatrose

Meatrose

Antihjälte

• Team Anime.se
  • PipPipPipPip
  • 1 759 inlägg
  • PlatsArea 11

Postad 27 februari 2011 - 16:41

Jag fick också lite panik när jag insåg hur lite tid det var kvar och på den tiden ska jag hinna klämma in andra Eden-rullen, Shana S, Bungaku Shoujo och hela Bakemonogatari. Det hade varit skönt att vara ledig imorgon. :3

Btw, ha så skoj med Katanagataris sista avsnitt Volbla. ^^
"That is why we must embrace carnage. In order to not waste the blood that has already been shed we have no choice but to shed even more."
- Lelouch vi Britannia

Meatrose's Anime List

#26 Meatrose

Meatrose

Antihjälte

• Team Anime.se
  • PipPipPipPip
  • 1 759 inlägg
  • PlatsArea 11

Postad 01 mars 2011 - 00:24

Tack alla ni som har hjälpt till att kora vinnarna inom de aktuella kategorierna. Resultaten publiceras inom kort.
"That is why we must embrace carnage. In order to not waste the blood that has already been shed we have no choice but to shed even more."
- Lelouch vi Britannia

Meatrose's Anime List

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar