Hoppa till innehåll
  • Meddelanden

• Sceleris

Ursäkta röran, vi bygger om!   2017-06-10

Anime.se har uppgraderats, och under de kommande dagarna kommer forumet att justeras och rättas till, både i form och funktion. Vi ber om ert överseende under denna period, och anvisar frågor och kommentarer till denna tråd. m(_ _)m
flaskis

Den stora YouTube-tråden

Recommended Posts

Sceleris    1 322

Heh, hade jag utsatts för ett "practical joke" av sådant där japanskt TV-stuk hade jag blivit förbannad bortom uppfattning. ^_^

Förresten, hade man inte kunnat ha en enda samlad tråd för postningar av och diskussioner om YouTube-videoklipp och sådant? :>

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter
Kaishen    0
Heh, hade jag utsatts för ett "practical joke" av sådant där japanskt TV-stuk hade jag blivit förbannad bortom uppfattning. :)

Det hade du säkert blivit,men du hade säkert också börjat att springa iväg:XD,hade jag blivit utagen av ett sådant skämt så hade jag nog bara skrattar efteråt,visst kanske lite små tjurig men inte mer.

Men man ska ju inte ta sånt här så allvarligt,så jag tyckte att det här va skoj att se på.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter
flaskis    5
Förresten, hade man inte kunnat ha en enda samlad tråd för postningar av och diskussioner om YouTube-videoklipp och sådant? :>

Döpte om topic. Jag tänkte själv på det igår när jag skapade tråden, men tanken kom aldrig längre än så :>

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter
kakan    1

Skulle jag kopiera in en massa länkar här skulle det bara bli en jäkla massa Hard Gay-desu! Say! Say! Say! och Hoooooooo!!!! <3

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter
Sceleris    1 322

Jag och brorsan satt och kollade in gamla Liquid Television-klipp... Fan vad bra Bill Plymtons animationer är, som Push Comes to Shove. :D

(Minns vi hade Take Your Best Shot-spelet med de där gubbarna... heart.gif)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter
JockeII    1
Skulle jag kopiera in en massa länkar här skulle det bara bli en jäkla massa Hard Gay-desu! Say! Say! Say! och Hoooooooo!!!! <3

Hard Gay-desu!! <3

Gjorde en tråd om denna underbara show, men den fick ett kallt mottagande. :|

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Hard Gay-desu!! <3

Gjorde en tråd om denna underbara show, men den fick ett kallt mottagande. :|

Det gör den ju jävligt tr00...

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter
Sceleris    1 322
kommer från min kommun (tydligen), så titta på den så får ni höra ungefär hur jag pratar. ;)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter
JockeII    1
Det gör den ju jävligt tr00...

? Har sett dig skriva det fula ordet två gånger nu och det gör mig inte visare.

kommer från min kommun (tydligen), så titta på den så får ni höra ungefär hur jag pratar. ;)

Lololololol några gamla WoW och internetpolare som bor i Kalix vet vem den där killen är. Han går tydligen i Naturbruks 2an. :D

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter
Timotei    1
För alla som missade dem på Melodifestivalen: Addis Black Widow.

Ahaha, vad ska det föreställe? Såg ju bara ut som ett par idioter som försökte sig på att sjunga/spela musik. Jag håller med ett par kommentarer där, verkligen det sämsta i melodifestivalens historia.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter
Sneakan    0

Och folk påstår att Skånska inte e svenska...lol

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att lämna en kommentar

Skapa ett konto

Registrera dig för ett nytt konto i vårt community. Det är enkelt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här.

Logga in nu