Hoppa till innehåll
  • Meddelanden

• Sceleris

Ursäkta röran, vi bygger om!   2017-06-10

Anime.se har uppgraderats, och under de kommande dagarna kommer forumet att justeras och rättas till, både i form och funktion. Vi ber om ert överseende under denna period, och anvisar frågor och kommentarer till denna tråd. m(_ _)m
Gogo

Gissa animen

Recommended Posts

Gogo    7

snapshot20081212194400.jpg

Så som Togusa står och funderar bredvid en dikt av Zeami, i detta tema går även denna tråd.

Här skall man, med hjälp av bilder, försöka gissa sig fram till vilken animé som eftersöks.

Person x postar y antal bilder på animé z. När person q gissar rätt, så är det hans tur att posta en ny bild från vilken animé som helst (dock inte sådana som innehåller sexscener).

Låt spelet börja!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter
GamaBunta    0

javla tarvpelle... inte undra pa att jag inte kande igen andra bilden fran filmen. >.<

ska lasa texten nasta gang. men till mitt forsvar sag jag inte texten forsen nu. :P

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter
zimeon    83

Akira 4: The return of Kaneda.

Nej, jag menar… Det är helt klart "Gesokku no Mori 2 ~soshite ikiru tame ni shinemasuka?"

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter
Dread    47
Hade jag rätt på förra? Blir lite nyfiken bara.

Den innan rensningen? Gogo vann den med sin gissning på Ashita no eleven (eller nåt snarlikt framför eleven) såt tror du hade fel.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter
zimeon    83

SLUTA Sceleris! Jag vet vad det där är; jag har inte sett den, men jag har sett en massa bilder på den, men jag KAN INTE PLACERA DEN!

Du gör mig vansinnig.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter
Sceleris    1 322
SLUTA Sceleris! Jag vet vad det där är; jag har inte sett den, men jag har sett en massa bilder på den, men jag KAN INTE PLACERA DEN!

Du gör mig vansinnig.

>:D

Nämen, nu ska det nog bli lättare.

gkJXKyAIy.jpg

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter
Blå    46

Jag visste fan att jag kände igen efter första bilden men kunde inte placera var... Tenshi no Shippo...

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter
zimeon    83

Ja just fan, ja JUST FAN! Det var från den där tiden då jag satt och kollade på animé-OP i usel kvalitet. Just fan.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att lämna en kommentar

Skapa ett konto

Registrera dig för ett nytt konto i vårt community. Det är enkelt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här.

Logga in nu