Hoppa till innehåll
Anime.se

Petshop of Horrors


Dancing Moon
 Share

Rekommenderade inlägg

Nyligen läst (ut)

 

Blandade intryck:

Visuellt - Tyckte den var väldigt vackert och detaljerat ritad, jag älskar att det lades så mycket ansträngning på bakgrunderna... när inte bara bishounen är vackra utan allt runtomkring också blir stämmningen mycket mer levande. Härliga kläder Count D hade!

Är det någon som vet om det finns en artbook av författaren, vad den heter och om den är möjlig att hitta i Japan?

 

Story - Jag tyckte att flera av kapitlena var väldigt bra som fristående berättelser, en del riktigt kusliga andra bara rörande, men en eller två var lite väl virrig.

Den övergripande handlingen var fin. Ofta blir gulliga barn i manga lite för 'mycket' men Chris var ju riktigt sympatisk. Och jag avgudar enigmatiska karaktärer som D ^^

Slutet... hmm, blandade tankar. Det var bra och melankoliskt men kunde gärna varit några sidor längre. Tänkvärt dock, tror definitivt jag ska försäka läsa om denna manga om ett tag och njuta av bilderna mer och se om jag förstår alla nyanser bättre

 

Andra som har läst den och har lust att diskutera?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...