Hoppa till innehåll
Anime.se

Hikaru No Go


MM
 Share

Rekommenderade inlägg

Jag hörde ett rykte om att det skulle släppas utföljare på den populära serien Hikaru No Go, i alla fall animen slutade lite väl tvärt. Mangan har jag fortfarande inte läst slutet på eftersom den slutades översättas på internet när den blev licensierad vid volym 15.

För allas information så skall det iaf finnas 18+ volymer enligt Sensei's Library

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

så det är därför det bara finns 189 översatta chapters... suck... vet nån ifall den planeras att släppas i USA?

det e faktiskt en aegande serie, faktisk så var det en av de få serierna jag hade bestämt att jag inte skulle se/läsa men det blev så ändå och den är medlem på min top 10 lista

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Den haller faktiskt pa att slappas i USA i detta nu. De ar pa fjarde volymen.

 

Det stämmer. De håller faktiskt på att släppa Hikaru no Go i USA. De har släppt 3 volymer och när den fjärde kommer vet jag inte. De 3 första finns att köpa på Sf-bokhandeln. Hikaru no Go är en jättebra manga och anime är ruskigt bra den också. Ni som inte läst den måste göra det snart. Det kanske inte låter så frestande med en manga där dom spelar det japanska brädspelet Go men den är faktiskt mycket bra och interessant.

 

Att det ska komma en uppföljare har jag dock inte hört ett knyst om.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

uppföljaren har jag inte heller hört nåt om... är mangan ens avslutad än? har för mig att den görs fortfarande

 

Nej, den slutade mig vetligen redan 2003. En uppföljare låter inte så troligt, iaf inte av Takeshi Obata då han nu jobbar med Death Note.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...