Hoppa till innehåll
Anime.se

Beyblade


Moberg
 Share

Rekommenderade inlägg

Beyblade är i princip den sämsta skiten man kan komma åt. Animen är ett sorgligt hopkok av snurrvåld (ohh vad fint uttryckt), moraliska värderingar om samarbete och vänskap och monster som närmast kan liknas med pokemon,digemon och alla andra barntrender.

 

Själva spelet, snurrorna man köper kostar multum och senast i förrgår såg jag någon ramppryl i tunnplast för 250 kronor.

 

Hur vet jag allt detta? Svaret är enkelt... småbröder.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Beyblade är i princip den sämsta skiten man kan komma åt. Animen är ett sorgligt hopkok av snurrvåld (ohh vad fint uttryckt), moraliska värderingar om samarbete och vänskap och monster som närmast kan liknas med pokemon,digemon och alla andra barntrender.

 

Själva spelet, snurrorna man köper kostar multum och senast i förrgår såg jag någon ramppryl i tunnplast för 250 kronor.

 

Hur vet jag allt detta? Svaret är enkelt... småbröder.

Jo, jag håller med. Jag hatar Beyblade så djupt (tittade på det på Cartoon Network en gång) att man mår illa. Jo, det kanske ser ganska bra ut, men innehållet är bara rutten skit. Jag testade att göra beyblades i gammalt lega man haft sen barndomen, de funkade finfint. Varför ska jag lägga ner 150 spänn på en plastsak som är rolig i en dag!?!?!?

 

Jag såg en annan låg anime på Fox Kids. Den hette Medabots. Medabots och Beyblade är lite motsatser. Beyblade ser bra ut, Medabots är skitfult. Beyblade är jätteseriöst, Medabots är fullt av störda skämt. Beyblade har gjorts stort, massa leksaker och så, Medabots finns i princip inga leksaker alls. Beyblade är en typisk anime skapad bara för pengar, Medabots är en parodi på animeserier som Beyblade, Pokémon, Digimon m.m.

 

Jag tycker att ifall någon råkar ha Fox Kids, ägna en halvtimme åt att titta på Medabots. Det kan faktiskt vara roligt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Grunt: Ser man på? du spenderande en hel del vackra slantar på pokemont kort när de precis kommit eller hur? ;)

 

iofs gjorde jag det själv :(.

 

Japp och erfarenheten gjorde mig visare... dessutom var det länge sedan ju!

 

Öhh... Jag har forfarande kvar 500 st :blush:

 

Jag spendera verkligen multum på de förbannade korten!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

.Bakrunden.

mm...Ayumi Hamasaki...

Min lillebror håller fortfarand på med pockemon kort och spelar det som en tok.......det finns tydligen nya kort till dom nya gameboyspelen.

 

håller med om att dom borde ta bort skiten på tv... .Bakrunden.

mm...Naruto soundtrak...

 

Även om det är sällan man ser det...ungarna får ju i sig massa skit.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...