Hoppa till innehåll
Anime.se

Claymore


Blå
 Share

Rekommenderade inlägg

Ska precis slänga mig in på vol 12 så får komma med en edit sen, men det blir nog inte mycket mer än vad Dread skrev skulle jag tro då mangan är underbar så här långt.

 

Vol 12

Så jävla underbar. De kanske var självklart att Clare och dom inte skulle dö, men faktist så trodde jag att Clarice var Clares avkomma eller något liknande först.

 

Raki då? Själv tror jag han är en Yoma eller en awakening nu. Han borde vara det eller död tycker man efter 7 år om han vart med Isley hela tiden.

 

Vol 13 har den kommit ut i Japan? Så grymt bra serie de här så jag vet inte vad, slår Berserk lite på fingrarna vid vissa tillfällen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vol 12

Så jävla underbar. De kanske var självklart att Clare och dom inte skulle dö, men faktist så trodde jag att Clarice var Clares avkomma eller något liknande först.

 

Raki då? Själv tror jag han är en Yoma eller en awakening nu. Han borde vara det eller död tycker man efter 7 år om han vart med Isley hela tiden.

 

Vol 13 har den kommit ut i Japan? Så grymt bra serie de här så jag vet inte vad, slår Berserk lite på fingrarna vid vissa tillfällen.

 

det finns tre kapitel ute på vol 13, och den kommer typ en gång i månaden :sleep:

var något om att dem inte skulle fortsätta i den tidningen dem är nu, så att dem skulle släppa ett kapitel i månaden i någon tidning.

Vol 12

Jag hoppas också Raki blivit Yooma, men jag hoppas inte han har blivit ond och så :S

ska hur som helst bli spännande attt se hans nya look, och efter all den träningen så torde han vara grym svärdsman, om han fortfarande är människa. Sen ska det bli kul att se Clare slåss mott. å va tusan hette hon, hon som är hos Isley också iaf. Ja menar båda två gillar Raki mer eller mindre på sitt sätt. Sen är jag nyfiken på om Clare utvecklat sin förmåga att sätta olika kropssdelar i "awakening state".

 

Hur som helst toppen, bara synd att man får vänta länge på det goda nu mera, förhoppningsvis så släpper dem de tre kapiteln som är ute, men antagligen sämre kvalite då då dem inte finns utgivna i volymer än.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hur som helst toppen, bara synd att man får vänta länge på det goda nu mera, förhoppningsvis så släpper dem de tre kapiteln som är ute, men antagligen sämre kvalite då då dem inte finns utgivna i volymer än.

 

Det är smällar man får ta ibland om man vill ha något gott. Såg att RAWn av de tre hade kommit så inte omöjligt att de subbas nu snabbt och kommer ut. Den gruppen som släppt massa volymer så här långt har gjort ett jävla bra jobb, stod ju still ett tag vill jag minas och sen nu på en vecka kom volym 8-12 på bara några dagar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

de tre kapitlen var... underbara de med... *suck* nu blir det till att vänta på allvar. Fasen också, känns lite drygt med tanke på att det är så spännande nu >:D

 

Woha! Ja jävlar nu blir det att vänta... De där tre kapitlerna var trevliga och lika intensiva som det brukar vara.

 

 

Fortsättningen

Det är riktigt jobbigt nu och vänta när det har gått 7 år, då det säkert mycket nytt. Nya Claymores säkert nya monster också. Men en av de största frågorna, på vilken sida står Raki på nu? :|

 

Såg f.ö. att det inte var en grupp utan en person som fixat v8-v13c72 (massa creds till han som gjort min vardag ännu roligare).

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 months later...
  • 1 month later...
Och så kom då kap 74. Härligt avsnitt med en spännande fortsättning.

 

 

74

AA spännande som bara den, men jag undrar hur galatea blev av med synen :S kommer inte ihåg nånstans att hon skadade den ? elelr har jag missat nåt ?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

74
AA spännande som bara den, men jag undrar hur galatea blev av med synen :S kommer inte ihåg nånstans att hon skadade den ? elelr har jag missat nåt ?

 

Gömt meddelande

Skulle inte tro att du har missat något. Jag har då inte heller något minne av att hon skulle skadat synen eller att man på något annat sätt fått reda på hur hon blev av med den.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 month later...
  • 5 months later...
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
Har kollat tre avsnitt av Claymore animen, och den är riktigt bra hittills! Så fort jag är klar med den så kommer jag gå vidare med mangan. Har hört att det är en del stora skillnader, men det tar jag reda på en annan gång.

 

Börja ifrån början när du väl börjar med mangan, mitt tips iaf.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...