Hoppa till innehåll
Anime.se

Ouran high school host club manga


Yumii-Chan
 Share

Rekommenderade inlägg

Jag beställde just Ouran High school host club mangan 1-9 eftersom jag blev så kär i animen. Sen läste jag nummer 10 och 11 på internet och nu undrar jag om någon vet när 10 & 11 kommer ut som manga (engelsk såklart) ? Undrar också hur många vol det blir?

 

tack för svar :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

nu undrar jag om någon vet när 10 & 11 kommer ut som manga (engelsk såklart) ? Undrar också hur många vol det blir?

Amazon listar utgivningsdatum för vol. 10 som 5 februari 2008. Låter rimligt. Med tanke på utgivningstakt skulle jag gissa på att vol. 11 kommer i oktober 2008 (den har väl inte ens kommit ut i Japan ännu). Slutgiltiga antalet böcker får du fortsätta undra, för serien verkar inte närma sig en upplösning.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

En populär serie brukar få fortsätta tills populariteten sjunker. Jag tror att den kommer att få fortsätta länge till. Har jag förstått det rätt är det tillsammans med Vampire Knight den allra populäraste serien i den japanska tidningen LaLa just nu.

 

Under tiden kan du läsa författarinnans tidigare utgivna serie, Millenium Snow, 2 volymer lång, som precis har givits ut (båda delarna) på engelska.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...