Hoppa till innehåll
Anime.se

Paradise Kiss


Philomene
 Share

Rekommenderade inlägg

Hellu! Tänkte bara kolla om någon har läst denna manga som jag är väldigt intresserad av att köpa. Är den bra? Eller är det bara bilderna som lockar? :D

Sen tänkte jag kolla om det är någon som vet om Tokyopop kommer släppa den i nytt format (typ med fult rött tp märke på ryggen*morr*) eller om den bara har tagit slut.. <-- På staffars web-shop står det att den är slut från förlaget, men på tokyopops hemsida står det inte något om det.... *förvirrad*

 

Det var väl allt sulle jag tro.. :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ParaKiss är underbar. Seriös och oseriös om vartannat, mycket snyggt tecknad och underbara kläder (den har gått i ett modemagasin). Berättelsen fokuserar på Yukaris mognad, både känslomässigt och personligt skildrat. Bra sidokaraktärer, några oväntade vändningar och tätt berättat. Jag rekommenderar den varmt! Serien är en manga skriven för lite äldre tjejer/unga kvinnor så den är rätt frispråkig vad gäller sex och relationer.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ParaKiss är underbar. Seriös och oseriös om vartannat, mycket snyggt tecknad och underbara kläder (den har gått i ett modemagasin). Berättelsen fokuserar på Yukaris mognad, både känslomässigt och personligt skildrat. Bra sidokaraktärer, några oväntade vändningar och tätt berättat. Jag rekommenderar den varmt! Serien är en manga skriven för lite äldre tjejer/unga kvinnor så den är rätt frispråkig vad gäller sex och relationer.

 

Ohh Tackar för att du svarade! Jag har läst första delen nu, så jävla bra!! Verkligen snyggt tecknad och sköna karaktärer... Nu gråter jag bara över att det står på staffars hemsida att del 3 och 4 är slut från förlaget...uhu!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...