Hoppa till innehåll
Anime.se

Naruto rules!


Erox
 Share

Rekommenderade inlägg

Naruto är helt klart en av de bästa serierna jag har sett hittils! snygga animeringar, bra story men framför allt så gillar jag att karaktärerna hela tiden utvecklas. Till skillnad från tex Inuyasha som var bra i början men den har blivit otroligt seg dom senaste... ehm... 50 avsnitten (kanske mer), och man ser aldrig någon utveckling av karaktärerna heller längre :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 63
  • Skapad
  • Senaste svaret

Toppskribenter i detta ämne

Jag måste hålla med om att Naruto är den bästa Anime serie jag har sett!

Som sagt så är den för utdragen och hoppas att den får fart snart!

För annars kan det bli jobbigt om det fortsätter såhär: Man sitter och kollar på ett nytt avsnitt och tror att det bara har gått 5 minuter och är skit glad för de, Sen sitter man där i sin skinfotölj och njuter av att kakashi alltid e sen och tror att det är långt kvar tills det e slut. Då kommer det älskade utrot och man blir fly förbannad för att man måste vänta en vecka! >:D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jo Fi fan XD

 

 

Hehehe Naruto Måste vara den bästa Anime och Manga Serien!

 

Den blir bara mer & mer spännnnande för varje avsnit.

 

 

Det fins många anime serier och manga som är bra men inte lika bra som Naruto ( Vandread First stage och secound stage äger!! ) Men Evangelion var inte så dålig häller men lite Konstig Lite för mycket jag hatar mig skälv, vem är jag osv ...

 

Hellsing må vara en av dom bästa !

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Naruto, älskad och hatad. Stämmer överens med karaktären också?

Men ja, den är faktiskt extremt gnällig och jobbig. Tog säkert ~20 avsnitt innan jag vande mig och började tycka om den ordentligt.

Nu är den ju ruskigt bra, tycker dock att de drar ut lite vääl mycket på handlingen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Naruto är helt klart underbart men visst är det irriterande när det tar en vecka för ett nytt avsnitt när man varit van att se alla efter varandra.

 

Serier jag provat och älskar i liknande genre är:

Hunter x hunter

Full metal alchemist

One Piece (tittar för närvarande)

 

har ni förslag på liknande serier ni älskar så skriv en rad.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja ni, Naruto håller för låg kvalitet för att säga rules, nåt som äger är däremot One Piece. Snart har väl 3rd hokage och Orochimaru stått där i nästan 10 eps. Börjar bli lite långtråkigt och det är alldeles för mycket flashbacks... :S

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Var bra i början men nu är den bara seg, Såg eps 77 nyss och det var skit segt. De sista episoderna berättar om sand mannens upväxt, lite väl segt för mig.. Naruto inriktar sig på för många karaktärer det blir jobbigt när de skall följa 20-30 st hela tiden!. Jag hoppas att den blir bättre sen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

>:D

Naruto är skit braförutom de senaste avsnitten... dom kan slänga sig i väggen dä ä så satans trökigt dom bara står å pratar hela tiden KAN DOM INTE BÖRJA SLÅSS SNART den där jävla hunden, Naruto och Sakura har ÄNTLIGEN kommit ikapp Sasuke Gaara och dom andra NÄR KOMMER NÄSTA RIP FRÅN ANBU??? Så satans irriterad på dom senaste avsnitten...men för övrigt är den skit bra. Ni måste förresten se Hellsing alihopa!!!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Visst, Naruto är väldigt bra, fast de senaste 10-20 avsnitten har inte alls varit lika bra som de övriga tycker jag... allt för lite händer på ett avsnitt. Fast det är fortfarande bra :)

Men knappast bäst, jag har sett animes som är mycket bättre, exempelvis Berserk.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hehe.. mangan ja.. Jag som sneekpeekade in i ett avsnitt som nästan förstörde spänningen för mig ..

Nej .. mangan läser jag efter att jag sett animen...

köper den i takt med att den släpps i usa

men man kan ju inte förneka att man är lite sugen

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 weeks later...
  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share


×
×
  • Skapa nytt...