Hoppa till innehåll
Anime.se

Naruto rules!


Erox
 Share

Rekommenderade inlägg

Naruto har varit min no1 anime sen jag såg första avsnittet, samma dag som den subbades f.ö, kan inte förstå hur någon inte kan tycka om denna serien.

Ok kanske seg ibland, men sen i efterhand så brukar man komma på att "hmm..det där sega skitet gav nog serien lite mer djup ändå" så jag har slutat klaga på sega avsnitt, dock så är four leaf clover special avnittet rätt meningslöst.

Har kunnat dra ner många av mina "anti anime vänner" i anime träsket med denna serien, lr rättare sagt, jag var den enda jag kände som glodde på anime tills denna serien kom..

Dom glodde igenom alla avsnitt på samma dag dom fick dom (brännda på cd), och kom till mig och frågade efter mer, så blev dom helt hysteriska när jag sa att det inte fanns fler...än ^^

 

Älskar denna serien, ge den en ärlig chans och sluta inte efter några avsnitt för att du tycker den är lite seg...

 

So finally, andra nyare serier som jag tycker är i klass med Naruto:

 

Samurai Champloo (so far iaf)

Fullmetal Alchemist

Midori no Hibi

Gantz

Samurai 7 (so far iaf)

 

folk har delad smak måste jag säga, 2 av dom tråkigaste serier jag har sett är NGE och Berserk, kan inte bara förstå vad som är så himla bra med dom, ok lite på nge men inte berserk, allt jag ser är tråkiga karaktärer och meningslöst överdrivet med blod...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 63
  • Skapad
  • Senaste svaret

Toppskribenter i detta ämne

Nu blire väl lite OT antar jag, men jag måste endå svara på detta.

Berserk - Tråkiga karaktärer? Hur kan du få dessa underbara karaktärer till Tråkiga? Karaktärerna i Berserk har mkt mer djup än de som finns i tex Naruto. Allt i serien är i stort sett bra, förutom att den är censurerad och att det finns en hel del fillers. Annars är den komplett. - Enligt mig då.

Absolut Top-anime.

 

När det gäller att dra in anti-anime lirare in i träsket så håller jag med om att Naruto är en bra serie. Den är lättsmält och cool, vilket gör att många tycker om den. Jag tycker om Naruto väldigt mkt, men anser den inte vara bland dem bästa.

 

Vad tyckte ni om 88an da?
Jag tycker att det var ett skönt avsnitt helt enkelt, nu kommer det väl börja hända grejjer igen, förhoppningvis.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 months later...

Naruto är helt klart en jääla bra anime.

Fight scenerna är väldigt bra gjorda och när man sett ett avsnitt vill man bara ha mer.

Men det är inte den bästa jag har sett, för det måste jag påstå att det är Fullmetal Alchemist, karaktärerna, världen och handlingen är nästan för bra för att vara sann måste jag säga.

 

Men Naruto har helt klart sina goda stunder, trots att den kan verka utdragen ibland.

Men när det händer grejer, då händer det verkligen grejer.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...

jo visst rullar naruto :D.

 

jag har ingen s.k "topp lista" för jag vet inte vad jag gillar. jag har ett problem med att alltid se slutet på nånting när jag väl har börjat kolla på det.

 

en gång när jag va sjuk å låg hemma i soffan kollade jag klart på ett helt gudstjänst program (jag har nästan alla kanaler som är vanliga) just därför att jag ville se vad som hände efter. precis så är det med anime för mig också :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 month later...
Ifall du inte visste, "Sarutobi-sensei tar livet av sig" :(

-Men! Han räddar byn med sin död ;)

 

det är inte så bra att berätta de om du inte är säker på att han har sätt de. Det är inte så roligt att veta vad som händer innan man kollar på det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share


×
×
  • Skapa nytt...