Hoppa till innehåll
Anime.se

Uppcon:04


Genma
 Share

Rekommenderade inlägg

  • Svar 93
  • Skapad
  • Senaste svaret

Toppskribenter i detta ämne

Det va som attan! Gick precis och funderade när nästa stora grej skulle äga rum. Börjar bli lite enformigt att bara vara arrangör för J-Cults visningar här i V-ås, kul att gå på nått och vara gäst :D .

Antar att vi blir det vanliga gänget + några till som kommer ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det va som attan! Gick precis och funderade när nästa stora grej skulle äga rum. Börjar bli lite enformigt att bara vara arrangör för J-Cults visningar här i V-ås, kul att gå på nått och vara gäst :D .

Antar att vi blir det vanliga gänget + några till som kommer ;)

 

Själv tycker jag att det är roligast att jobba på konvent.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Själv tycker jag att det är roligast att jobba på konvent.

Super! Då får du jobba extra mycket på UC04 ;)

 

UppCon-hemsidan är snart klar, håller just nu på att fyllas med information! Jag återkommer när den är klar.

 

Annars tänkte jag passa på att fråga vad för filmer / korta serier folk är intresserade av att se?

 

/Daniel

ordf. uppsalakai

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Klart det är kul att arrangera visningar, men det är skönt att få gå på nått och slippa slita hund för att få allt att fungera ibland ;)

 

Blir det att man kommer få se något mer av Hale och Guu? Måste ju helt klart vara en av de roligaste sakerna på era visningar ^.^v

Annars blir det väl att man hänger vid spelen och spenderar alla sparpengar på Joas prylar, hehe.

Tja, om det visas nått shonen-ai så lär man väl titta förbi bion ett par gånger till under visningens gång >.>

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har två frågor bara, angående medlemskapet...inte nåt jätteviktigt men tänkte bara kolla.

 

1. Det står att medlemskapet bara är fram tills januari, är det nån mening med att bli medlem nu?

 

2. Är det hemtelefonnummer eller mobilnummer ni vill ha?

 

1: Du kan bli medlem nu, i januari så kommer du att få ett mail som frågar om du vill fortsätta att vara medlem (medlemskapet kommer att fortsätta vara gratis)

 

2: Spelar ingen roll, bara det är ditt telefonummer och ingen annans^^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Share


×
×
  • Skapa nytt...