Hoppa till innehåll
Anime.se

San Andreas: Ögonblick


Skatan Milla
 Share

Rekommenderade inlägg

I den här tråden så vill jag att ni skall skriva era favorit händelser som har hänt i spelet, vare sig det är story eller om det var när ni sprängde 5 bilar på samma gång.

 

Ett av mina favorit ögonblick måste ha varit jag fick se Jetplanet Hydra för första gången då jag hade snott ett flygplan från Los Santos flygplats.

Det var nästan så att hjärtat hoppade över ett slag när den sköt sina missiler efter mig som jag hjälplöst förökte undvika med mitt Dodo plan.

Jag krashade ner i vattnet till söder om las venturas och simmade upp till land där jag blev ner mejjad av FBI och swat som hade bestämmt sig för att ta en picknic på stranden.

 

Men nu när jag visste att hydran fanns så hade jag bara ett mål.

 

Att flyga den.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det har hänt mig en hemsk sak. Jag tränade en gång tills jag inte kunde träna mer. (På min sparning där jag har klarat av "story mode") Nästa dag så kom jag tillbaka men då stod det "You have already reached your limit for today. Come back tomorrow!". Jaha, tänkte jag och spelade så att ännu en dag gick. Samma sak stod det då och det står det fortfarande.

 

Irriterande.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 month later...

det var en gång när jag körde med min motorcykel (inte freeway men den finns ute på landsvägen) så skulle jag köra upp för en sån där väg där man kör uppåt och svänger åt ett håll samtidigt för att komma upp på en högre väg. Jag körde som vanligt upp för den då det kommer en fet lastbil i högsta fart (alla som spelat vet att dem kör som idioter på landet) och kör på mig och det ser ut som att lastbilen använde min motorcykel som en ramp för att sedan flyga utav h-e och slå en volt och börja rulla. Det såg så himla sjukt ut så jag och min polare började garva som f*n.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det har hänt mig en hemsk sak. Jag tränade en gång tills jag inte kunde träna mer. (På min sparning där jag har klarat av "story mode") Nästa dag så kom jag tillbaka men då stod det "You have already reached your limit for today. Come back tomorrow!". Jaha, tänkte jag och spelade så att ännu en dag gick. Samma sak stod det då och det står det fortfarande.

 

Irriterande.

Precis samma sak har hänt mig. Måste va en bugg. Tar ju hur lång tid som hellst att få muskler nu när man inte kan träna :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det har hänt mig en hemsk sak. Jag tränade en gång tills jag inte kunde träna mer. (På min sparning där jag har klarat av "story mode") Nästa dag så kom jag tillbaka men då stod det "You have already reached your limit for today. Come back tomorrow!". Jaha, tänkte jag och spelade så att ännu en dag gick. Samma sak stod det då och det står det fortfarande.

 

Irriterande.

Precis samma sak har hänt mig. Måste va en bugg. Tar ju hur lång tid som hellst att få muskler nu när man inte kan träna :(

Vad säger du, kan man få muskler på ett annat sätt?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

det skummaste som hän mig i GTA var när jag skulle cykla upp för det höga berget nere i syd-väst. när jag var nästa uppe så cyklade jag nära bergs väggen. jag cyklade upp för något som liknade en mycket liten krater. och på något skumt sätt så ramlade jag ner innanför berget och svävade stilla i lufen. efter 5-10 sekunder hamnade jag utanför berget igen och fick 350 i stuntbonus (jag satt kvar på cyklen) :S

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag flög Helikopter, jag tror det var hunter, så var jag ovanför huset i san fierro som heter "the pointiest building" jag gick ut ur helikoptern på högsta höjden och föll väldigt långt, jag gled längst sidan av huset och förlorde endast 15% av livet när jag slog i marken ^^

Jag gjorde liknande, fast jag hade åkt upp på det högsta huset i 3:e världen. Och jag förlorade inget liv.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

I polishusets duschrum i Los Santos kan man hitta en lila...öhm... grej. Jag upptäckte just att man kan ge den i present till någon av tjejerna man dejtar genom att trycka på L1. Dom blir jätteglada!

It's a sick game :)

Jag gick runt den polisstationen lite grann, till parkeringen. Där var det två poliser som misshandlade en prostituerad tror jag och då när jag såg det så fick jag automatiskt polisen efter mig. :surprised:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Det bästa var när jag först hade fått spelet och skulle åka tåg. Jag hade åkt ganska långt på första ön och därmed fick jag en massa fart. När jag kom fram till en "vägspärr" åkte jag rakt igenom den och vidare. Jag åkte då runt hela kartan.

 

Jag vet inte om det kan vara en bugg, men roligt var det.

;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...
  • 3 years later...

Jag skulle ta Big Smoke till Unity Station men svängde fel och hamnade på gatan till Grove. När jag vände började folk skjuta som fan nånstans och ögonblicket efter föll mig en polisbil i armarna från bron ovanför.

 

Vid ett annat tillfälle hade ett antal grupper (polis, gäng, fotgängare) hamnat i ett tumult (ej storyline) och något script fick väl knas, för en polis gjorde en "carjacking"... på en polisbil.

 

Kul spel, men PS2-grafiken betackar jag mig för i något som släpptes efter Half-Life 2.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Wow, vilken gammal tråd! Nästan fyra år gammal!

 

Nåja, nu när jag såg den så kom jag att tänka på ett tillfälle när jag åkte runt med en motocross utanför stenbrottet. Sen plötsligt som en blixt från klar himmel så krashade ett flygplan rakt på mig och dödade mig D:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nåja, nu när jag såg den så kom jag att tänka på ett tillfälle när jag åkte runt med en motocross utanför stenbrottet. Sen plötsligt som en blixt från klar himmel så krashade ett flygplan rakt på mig och dödade mig D:

Det där hände mig när jag hade varit på en vapenaffär på en huvudgata.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...