Hoppa till innehåll
Anime.se

Konvent etc i Uddevalla?


Sandera
 Share

Rekommenderade inlägg

  • 4 months later...
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 3 weeks later...
mmm...hade varit kul om man kunde ha lite träffar då och då. Fanns ju en grupp innan som anordnade filmkvällar men de la ner :( . Brukade va på bryggeriet nån som va med då det begav sig?

 

Mm, Otaku-Bu med Tobias Mattsson som ordförande. Jag var på Mononoke Hime-visningen på bryggeriet för några år sedan. Jag har snackat med Tobias lite och intresset finns ju för att starta upp något men folk behövs. Sedan vet jag inte om han är bosatt i Uddevalla på heltid längre.

 

Vore iallafall lite intressant med ett konvent i Uddevalla, jag har aldrig varit på ett så jag är sugen. Hoppas bara jag är hemma då, har flyttat till Växjö för att studera Filmvetenskap på Universitetet.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vill man att något ska hända här i Uddevalla får man nog anordna något själv, tyvärr.

 

Öh...

Så är det ALLTID, oavsett vilken stad man bor i.

 

Vill jag att det ska hända något i Stockholm är det i stort sett alltid jag som måste ordna det.

 

Det är alltid upp till en själv om man vill att det ska hända något. Ingenting händer om man bara väntar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Mm, Otaku-Bu med Tobias Mattsson som ordförande. Jag var på Mononoke Hime-visningen på bryggeriet för några år sedan. Jag har snackat med Tobias lite och intresset finns ju för att starta upp något men folk behövs. Sedan vet jag inte om han är bosatt i Uddevalla på heltid längre.

 

Vore iallafall lite intressant med ett konvent i Uddevalla, jag har aldrig varit på ett så jag är sugen. Hoppas bara jag är hemma då, har flyttat till Växjö för att studera Filmvetenskap på Universitetet.

 

Aninga kan vara med och stöta de så gott vi kan i alla fall... Vi kommer genomföra westcon med eller utan eran hjälp alla fall... Men hoppas vi kan få hjälp från annat håll... Vi håller på att fixa så att vi kan hålla ett stort möte för alla som vill hjälpa i alla fall...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...
Aninga kan vara med och stöta de så gott vi kan i alla fall... Vi kommer genomföra westcon med eller utan eran hjälp alla fall... Men hoppas vi kan få hjälp från annat håll... Vi håller på att fixa så att vi kan hålla ett stort möte för alla som vill hjälpa i alla fall...

 

Låter intressant. Få igång sidan så man får lite ball info osv. hej

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...