Hoppa till innehåll
Anime.se

love hina - varför så snuskig!?


manga_max93
 Share

Rekommenderade inlägg

lite fjantigt att ta upp att love hina är snuskigt XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD som sagt du borde hålla dig till pokemon några år till även om jag tycker du är för stor för pokemon ja verkligen lite fjantit att ta upp,faktids störande haha XD haha oj jag måste nog gå på toan , det var länge sen jag fick ett sånt skratt :( :| :) :D XD

 

 

 

P S, du kolla inte på hentai för då kommer du att dööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööö (hoppas du har lärt dig nåt , nej vänta jag måste bara skratta igen XD XD XD XD XD )

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

lite fjantigt att ta upp att love hina är snuskigt XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD som sagt du borde hålla dig till pokemon några år till även om jag tycker du är för stor för pokemon ja verkligen lite fjantit att ta upp,faktids störande haha XD haha oj jag måste nog gå på toan , det var länge sen jag fick ett sånt skratt :( :| :) :D XD

 

 

 

P S, du kolla inte på hentai för då kommer du att dööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööö (hoppas du har lärt dig nåt , nej vänta jag måste bara skratta igen XD XD XD XD XD )

 

 

nu får du faktiskt ta och skärpa dig lite. detta är ett klassiskt spam inlägg som verkligen är störande, troligtvis inte bara för mig. kan du inte försöka lägga ner lite mer tid och tanke på dina inlägg istället för att bara spotta ur dig en massa tråkigheter likt detta?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

är väl inge fel på pokémon.. kan va rätt roliga inslag i det ibland faktiskt.. iaf var det så förut iaf när det vart typ nytt på tv..

 

Njaa... Pokémon har aldrig varit något för mig ändå, men alla är vi olika.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

pokemon är faktiskt litesmågulligt. :)

 

Jag kunde lätt sitta och kolla på filmerna med en polare. (Snodde hans lillebrorsas filmer och kollade i min polares rum i smyg) :P

 

Jag skulle däremot inte kunna sitta och nöta serien, nej tack.

 

Men den är som sagt smågullig =)

 

Lite OT det där? :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 weeks later...

Pokemon är grymt men nu är vi utanför ämnet igen.

 

Love Hina är väl inte mycket mer snuskig än andra Ecchi animes i alla fall.

Men kanske lite i överlaget om man räknar in alla andra men det hör till, klaga inte på det. Serien i sig är ganska bra tycker jag och man kommer nog att uppskata den tids nog.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag vet inte riktigt... snuskig är den nog inte.. men jag har karnse blivit lite avdankad under åren... Kan nog tänka mig att i den åldern karnse den kan vara det. Och bara för att han är ung ska vi väll inte beröva han på en av livets mäst underbara ting? Anime är för alla. Och nu var det ju så att han nådde upp till den rekomenderade åldern och får på så sätt se den (inte för att nån skulle hindra han om han försökte iaf) och har även rätt att ha en åsikt som vi bör respektera. Samt tycker jag att Pokemon är kung och det står jag för.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Share

×
×
  • Skapa nytt...