Hoppa till innehåll
Anime.se

någon som gör sin egen manga?


tetsuo-shima
 Share

Rekommenderade inlägg

jag gör min egna manga som t.ex kaeio som handlar om gänget (zaeware) och framtidens stad LD Panzar,där vi möter kaeio en kille i femton års åldern tillsamms med zanar och mina, men så sprängs stora delar av staden. och helvetet bröts ut och gängen i staden går ut i krig mot varandra om vem som ska ta över staden, men vad dom inte har räknat med är att det som gjorde så staden sprägndes är den största faran nämligen kaeio som är en gammal kraft som kommer att förstöra mänskligheten och dena kraft är ute efter just Kaeio(varför vet ingen kanske namnet), som kommer att få det svårt för han vet inte vad som väntar bakom dena kraft (!) dena manga påmminer om Akira fast inte riktigt för när man läser den så fattar men varför ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 78
  • Skapad
  • Senaste svaret

Toppskribenter i detta ämne

Toppskribenter i detta ämne

XD jag skulle verkligen behöva en hesmsida :P har bara inte orkat skaffa webspace... nån som vet nå bra jag kan köpa? funderade på SurfTown.

 

Jag vet iaf vad min manga ska heta :P "Panda-hime"

 

panda_hime1.jpg

 

eh... tecknade klockan 4 på natten :S tog ca 15 minuter,

blev inte så nöjd :P men det e bara en skiss...

har ingen aning om hur huvudkaraktären ska se ut XD

...hon har på sig blad o_O

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Min kollega DeadLee och jag håller på med vår Narutoinspirerade manga "Sannin". Snart e kapitel 1: Betrayal klar, och med lite tur lägger vi upp den så att världen kan beskåda underverket :)

 

-Doom

 

hehe du var tvungen att skvallra va! XD

Får se om vi lägger upp den :) den är ju faktiskt inte SÅ fruktansvert bra

och så är den ju inte klar

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

eh... tecknade klockan 4 på natten :S tog ca 15 minuter,

blev inte så nöjd :P men det e bara en skiss...

har ingen aning om hur huvudkaraktären ska se ut XD

...hon har på sig blad o_O

 

Haha, brukar låta sådär ^^ tyckte den var fin jag!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Min kollega DeadLee och jag håller på med vår Narutoinspirerade manga "Sannin". Snart e kapitel 1: Betrayal klar, och med lite tur lägger vi upp den så att världen kan beskåda underverket :)

 

-Doom

 

hehe du var tvungen att skvallra va! XD

Får se om vi lägger upp den :) den är ju faktiskt inte SÅ fruktansvert bra

och så är den ju inte klar

 

Bah, den äger ju naruto, fast vi har mer humor :)

 

-Doom

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

bild

 

eh... tecknade klockan 4 på natten :S tog ca 15 minuter,

blev inte så nöjd :P men det e bara en skiss...

har ingen aning om hur huvudkaraktären ska se ut XD

...hon har på sig blad o_O

Hmm :P Såg ju mysigt ut ^^ Påminner om hon blonda lilla tjejen som arbetar på den där resturangen i Kimi Ga Nozomu Eien :D

 

Online serie? Mjo, ska också göra en.. Nån gång :D

Så fort jag blir bättre, och så har utvecklat storyn lite ;)

Den heter @pples! också :D

Handlar typ om Daisuke (arbetsnamn :)) som måste klara sig själv pga av ekonomisk kris i familjen etc, så han flytta hemifrån etc.. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 weeks later...

Har börjat på tre parrelt berättande mangor, Den första heter Envenomated soul (The Viper saga), den andra Fading memories (The Ghos7 saga) och den tredje Blood and Glory (The Silverbullet cronicholes)

Sorry om stavningen är dålig...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har kommit på ett koncept och en story till en egen manga..., men jag kan inte måla tillräckligt bra än, får träna mig och köpa lite böcker. Storyn är jag i alla fall jäkligt nöjd med. En komplex och filosofisk historia om en tonåring vars psykiska bardomsmen, brist på livsglädje och ensamhet leder till att... han dödar folk >:D. Låter det sjukt? Det är det, SJUKT BRA! Namnet skall i all fall bli "A WILL TO KILL", klaschigt va?

 

Kanske kommer något på internet som är läsbart senare....

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag håller på med minna agne mangor.

 

Just nu en parodi på Big Brother som heter Big Brotaku(otaku) vilket verkar ha blivit en liten rolig kort serie.

Resten är bara fanserier av neon genesis evangelion och klar tbästa sailor Moon.!

bilder kommer snart!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share


×
×
  • Skapa nytt...