Hoppa till innehåll
Anime.se

Dôgakon !!!


Rekommenderade inlägg

Det måste bli ett till Dougakon i år!

Förra året fick jag med mig två personer. I år skall det bli minst det dubbla! Även glädjen skall bli dubbel då förra Dougakonet var rent guld med många minnen som till exempel när vi ofrivilligt plankade på pendeltåget. Försommaren var varm och skön som Yumiko-chans leende och det fanns så många val att konventet var en fin rekonstruktion av livet - Väljer man något så missar man något annat. I mitt fall var det karaoke-tävlingen och diverse TV-spelstävlingar.

(Karaoke:n ordnade sig dock när vi såg på Magic Knight Rayearth. Det blev ett hejdlöst sjungande av introt)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Dôgakon har också dragit fler och fler personer, men som det ser ut nu lär det inte bli fler, om inte någon annan än jag väljer att dra i det. Jag är lite för upptagen med mitt arbete och annat för att ha tid att arrangera konvent. Så låt absolut inte bli att gå på UppCon i vanskligt hopp om att det kommer bli något Dôgakon någon gång.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...