Hoppa till innehåll
Anime.se

Varför?


Rabieshund
 Share

Rekommenderade inlägg

Denna diskussion är redan avslutat, lemlar

 

Då har du kraftigt missupfattat syftet med ett diskussionsforum. Om du inte vill delta i diskussionen längre, så är det helt ok för alla inblandade. Att däremot utlysa diskussionen som avslutad bara för att du fått ventilera dina åsikter och inte vill ha åsikter och feedback från andra medlemmar, det fungerar helt enkelt inte. Om du inte är beredd på att det kommer feedback på det du skriver och säger, så kommer du få det jobbigt i framtiden. Ett alternativ är att tänka efter före, och funderar på hur dina uttalanden kan komma att uppfattas av omvärlden. Ett annat är att inte säga något alls.

 

Jag avslutar med att upprepa mig själv (inspirerad av L8 ): Svälj en solstråle och försök börja nästa inlägg med något positivt. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Spelar ingen roll, det är fortfarande ett litet community.

Allesammans som hänger här borde dra till Animanga. Dom har det trevligaste forumet i världen (egen design också), och alla där är väldigt trevliga och roliga att diskutera med. Den har också väldigt bra recentioner på dom flesta serier som användare skriver. Ingen användare på Animanga har varit missnöjd med sidan[...]

 

Jaha, och hur kommer det sig att du är här om nu det andra forumet är så väldans trevligt? Försöker du ragga över folk eller? ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tror inte han behöver ragga över folk :S

 

Men jag förstår inte.....denna tråden.....*gör en kudde av en fjäder*

 

Jag kan ju passa på att säga att jag gillar Anime.se OCH Animanga.nu och bryr mig inte så värst mycket om hur stort eller litet det är.....

 

Bara min lilla åsikt....

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Linnzy: håller med.

Men denna diskution hanadlar inte längre om anime.se är bra eller inte .. handlar om åsikter och respekt för andras åsikter.

 

"man skall inte mata trollen" hette det va? heh.. to late for that

 

små brös.. uhm.. communitys är bäst tycker jag. (tappade nästan fokus där) Hejja anime.se

:D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 7 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...