Hoppa till innehåll
Anime.se

Narutokläder?


wakamusha
 Share

Rekommenderade inlägg

Jo jag har nyligen börjat använda någorlunda "extrema" kombinationer av mina kläder och en del av det kommer ju just från second hand. Nu när sommaren är på väg kan man ju börja klippa ganska mycket i saker också ;).

 

så det är inte så viktigt. men det vore ju skoj med en proffisionell uppsättning också XD

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vägarbetarna eller vad det är, skogshuggarna?

Finns någon form av arbetare som har orangelysande byxor/jacka med blått inslag om jag inte tar miste.

 

Sen kan man ju alltid snickra eget pannband och klistra fast egna artiklar på dräkten, spraya sina favoritsandaler blå och springa runt och ninja i mörkret.

 

Eller, ja... som sagt ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

Cosplay är grymt ;)

brorsans kompisarna hade en liten cosplay...träff eller vad man säger, hängde med och kollade....fan va fula dom va!!!!

dom kläderna som va så coola i animen blev så fula på dom :D

 

det var riktigt kul :D (men sen när dom började dricka blev det för mycket,så jag stack)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 8 months later...
  • 1 year later...
Vägarbetarna eller vad det är, skogshuggarna?

Finns någon form av arbetare som har orangelysande byxor/jacka med blått inslag om jag inte tar miste.

 

Hahaha, tack för ett trevligt skratt. Det är skillnad på skogshuggare och vägarbetare.

Stockholmare..?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...