Hoppa till innehåll

Om du vill men inte kan posta statusuppdateringar, gå till din profil, tryck på ”Redigera profil”, och på ”Aktivera statusuppdateringar?”.

Linnzy-chan

Sailor Moon!!!

Rekommenderade inlägg

Annars kan man ju sätta in annonser lite här och där...lite onödigt.

men man kan ju kolla på...nu kommer det igen, "sökmotorer"

så kanske du hittar några sidor me grejer.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Tjo!

Jo, har kollat på Tradera och även köpt nåra ggr därifrån......problemet är att jag inte har råd att importera...rättare sagt tycker det verkar jobbigt....men jodå...nog har jag använt sökmotorerna flitigt allt som oftast...men det mest intressanta sitter oftast hemma på någons hylla och samlar damm....:)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

aah..ojsan blev lite fel....Såhär menade jag : Jag har köpt från Tradera ett antal gånger, men det är ju inte alltid man finner vad man söker där.

Så jag har kolla runt på lite andra olika sidor utanför Sverige, och där har jag hittat massor, men som sagt tycker jag det verkar krångligt att importera och sånt.......

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Punkt ett: Jag har filmer, affischer, plastfigurer + ett slott. Hrm. Klistermärken.

Det skall säljas, snarast möjligt.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Hej! Jag har en "kontakt" som har massor av SM saker. B.la dockor, puzzel och leksaker. Mailar dig när jag vet mera! (Han är nämligen på semester just nu!) :P

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att lämna en kommentar

Skapa ett konto

Registrera dig för ett nytt konto i vårt community. Det är enkelt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här.

Logga in nu