Hoppa till innehåll
Anime.se

Mustelas galleri [1 CG 18-03-06]


Mustela
 Share

Rekommenderade inlägg

Wooh! Nu vart det bättre, GRYMT snygga detaljer. När blev du sähär bra?? Men, för att ge kritik på småsaker så att du kan bli ännu bättre, munnen är stel, ingen mun ett streck, ge henne lite läppar eller något. Jag tror att man borde se lite av det andra bröstet också i den vinkeln, den är bara snett bakåfrån som man bara ser ett.

 

Igen... BRA GJORT! ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 122
  • Skapad
  • Senaste svaret

Toppskribenter i detta ämne

Blev överaskad själv faktsikt, mina bilder brukar inte bli så bra ^^...

 

Frågan är nu hur jag ska lyckas överträffa den bilden :P

 

Har man gjort en bra kommer man göra flera, det kanske inte funkar på bilden som kommer efter, men kanske nästnästa? ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Arla-kanninen: En chibi behöver väl inte var allt för realistisk eller ;)

 

Doddis: Jag har inte gjort den bilden genom att färga pixel för pixel om jag säger så, 1310720 musklick är ganska många det ^^;

 

Det var kul at ni gillade den, om ni vill kan jag göra om den i lite andra upplösningar. Jag kan även ta förslag på bättre texter att skriva.

 

Nu ska jag iaf börja lite smått på mitt nästa verk, och det kommer inte vara i den platta världen med penna och papper ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Dags för en uppdatering nudå!

 

Dessa gjorde jag för några dagar sedan, men scannade inte förän idag.

bigswordguyliten1fn.th.jpg

beachgirlliten2yr.th.jpg

 

Idag var jag och köpte ett par nya skissblock, och de invigde jag med de här två bilderna.

katanaguyliten4bm.th.jpg

evilguyliten8gb.th.jpg

 

Dessa är inte scannade med min vanliga scanner, utan min fars (Som också verkar vara mycket bättre än min :S ), så dessa är inte lika kladdiga som mina bilder brukar vara innan jag fixxat till dom i photoshop.

 

Kritik är som alltid välkommet.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share


×
×
  • Skapa nytt...