Hoppa till innehåll
Anime.se

Gundam


Dread
 Share

Rekommenderade inlägg

  • Svar 965
  • Skapad
  • Senaste svaret

Toppskribenter i detta ämne

Nja vilel igentligen att Kira skulle typ liusta ut att hon var en elak !"#¤%innan så han slipper vara så nere hela tiden för det :| fast det är jag...

 

Hmm kommer få¨världens utskälning imorn elerl innat tror ajg av Ziamon och Korinthian

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jo det e sant, men om ryktet e sant om Lacus (även om jag tvivlar på det), så kanske han gör det den här gången...

 

 

OT:

 

njae, inte av Zimeon möjligen av... den andra.... .... iaf så som han har gått på i dem andra trådarna...

 

själv tycker jag att det stavas anime och utalas anime... alla förstår vad jag menar även om ja säger animé, áníme, anímé, etc

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Såg just senaste avsnittet.... FAAAN varför kommer det bara ett avsnitt i veckan! >:)

 

Spoil:

Satt egentligen halft som halft och hoppades att Athrun skulle ta Legend men va fan man kan ju inte få allt antar jag, det var skit coolt ändå :D

Där rök föresten alla Spekulationer om att Lacus skulle vara ond, verkar som det är Durandal som är Maktgalen :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

WHY! :( ME... NEEDZZZ... ANOTHER.... EPISODE....

 

 

Njaaaee... låt oss säga att Lacus= ond låter väldigt osannolikt för tillfället... jo jag satt också och hoppades innerst inne... men när dem satte igång larmet i hangaren så visste jag att det var kört :(

Fast nu har jag å andra sidan kommit upp med en enormt bra teori som jag inte orkar skriva nu, men gör det kanske ikväll/morrn...

 

 

JAG VILL SE KIRAS GUNDAM

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hmm jag som hade hoppats på att det var Lunermaria och inte hennes lille syrra som sulle följa med athuran :( undrar hur det komemr gå:S dom kan ju inte avsluta avsnit så där så man måste vänta i en vecka tills man blir nöjd >:)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

SPOIL SPOIL SPOIL SPOIL SPOIL SPOIL SPOIL SPOIL SPOIL SPOIL SPOIL för er som inte sett fram till ep 36

 

Okej nu är det dags för min grymma teori MOAHAHAHAHAH (Evil laugh)

 

Jo så här ligger det till, Luna Maria älskar Athrun, Luna Marias lilla syrra älskar athrun, med tanke på att hon "strippar" för vakterna :P

Luna Marias lilla syrra hänger med Athrun på ärkeängel jakt :D och Luna Maria stannar hos Shinn & company...

 

Shinn verkade lite tänd på Luna Maria iaf innan han träffade Stellar... så ja tänke att Luna Maria får typ Fllay roll över sig eftersom Gundam serier har en tendens och upprepa sig. Så Luna maria låtsas älska Shinn och uppmuntrar honom att "KILL BURN KILL BURN", ni kan säkert lista ut fortsättningen härifrån.

dock så blir det väl något annorlunda då Det är en lilla syrra med på Arch angel kanske blir det så att Luna Maria tror att hennes lilla syrra är kidnappad?

 

väldigt nyfiken på hur Athrun undkommer Shinn och Rey... Shinn kanske tillåter Athrun att sticka bara för gammal vänskaps skull ;)

 

btw. vad heter Luna Maria´s lilla syrra? någon som kommer ihåg

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Lunamarias (<-- kolla ingen särskrivning) Syrra heter Meyrin.

Jag tror att det kommer bli en as grym fajt där Shinn slits mellan vad rei och Athrun säger.

Förmodligen kommer de undan och Meyrin hamnar på Arcangel med Athrun, förmodligen hamnar hon på bryggan och hjälper till med något ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Får väl delta lite i diskussionen jag också

Tror inte det är någon större tvekan om att vi kommer få se Athrun och kanske Meyrin "göra en Kira" och mirakulöst överleva trots att Goufen blir slaktad. Det vore ju ingen höjdare om Athrun i en standard MS hade mycket till chans mot både Shinn och Rey i deras nya upphottade units som ska vara det bästa någonsin.

 

Jag tror mer på att vi får se Meyrin på Eternal (för det är väl vad Lacus rosa skepp heter) om hon nu överlever.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag med jag med .. jag vill vara med :D

 

Jag tro faktist inte att lunemaria inte kommer göra en flay roll det skull vara Meer *Fake lacus*som gjorde det istället... Men därimot tror jag att Meyrin som dom flesta kommer att hamna på archangel eller på Eternal. Men jag börjar aning tro att hon dör Och att lunemaria tror att det var Athuran fel osv Ananrs om hon inte skulle dö så går nog den Lunemaria över till Athurans sida med lite syskon prat *om ni hägner med*... Hoppas iaf på att lunemaria komemr hamn på den goda sidan... hon är fan me söt B)

 

Hmm och hur Athuran kommer undan är nog med hjälp av Shinn.. typ att Ray skjutter bara medans Athuran försvarar sig själv... och sen att Shinn går imellan så Ray och athuran så att Athuran kan fly eller nåt liknande... Eller så spelar Athuran Feg och säger att Meyrin är med honom så dom inte skjutter men det inte hindrar Ray ifrån att skjutta så går Shinn imellan.. iaf Shinn måste gå imellan... Annars skulle det vara väldigt kul om Athuran äntligen vissade vad han går för... :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hmm och hur Athuran kommer undan är nog med hjälp av Shinn.. typ att Ray skjutter bara medans Athuran försvarar sig själv... och sen att Shinn går imellan så Ray och athuran så att Athuran kan fly eller nåt liknande... Eller så spelar Athuran Feg och säger att Meyrin är med honom så dom inte skjutter men det inte hindrar Ray ifrån att skjutta så går Shinn imellan.. iaf Shinn måste gå imellan... Annars skulle det vara väldigt kul om Athuran äntligen vissade vad han går för... :D

 

Nja, Shinn gör i princip redan allt Rey säger, och Rey högsta önskan just nu verkar vara att döda Athrun. Shinn får dessutom inte sluta gå mot den onda sidan redan, Kira måste ge honom ordentligt med smisk först =P
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Eller så spelar Athuran Feg och säger att Meyrin är med honom så dom inte skjutter men det inte hindrar Ray ifrån att skjutta så går Shinn imellan.. iaf Shinn måste gå imellan... Annars skulle det vara väldigt kul om Athuran äntligen vissade vad han går för... :D

 

Jag tror knapast att Athrun spelar feg, det är inte hans stil, ni minns väl rekationen han fick när Archangel tar Lacus som gisslan i Gundam Seed :S
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hmm jo Gundam handlar om robotar på sätt och visst, Det beror på helt och håller hur man ser det eller vilken gundam serie man kollar på finns ett par stycken... och dom har jag skrivit upp i början av forumet på sida 9... samnt här snkar vi om Gundam SEED Destiny...

 

Tentakler??? är du för horror hentai eller? :S

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hur kom vi in på porr i en gundam tråd...?

 

jaja... finns inte så mckt mer å göra än å längta efter nästa avsnitt :)

 

Nej blev 501 inlägget i gundam tråden... :( tänkte spara 500 inlägget till gundam men det sket sig visst... :|

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Fan vad besviken jag blir.. har just lyssnat på den nya intro låten och ussh vaf besviken jag är... den har inge som helst tempo gemförst med dom andra introna... näe nu blir jag besviken.. inte nog med att * kira aa ni vet* men nu måste dom ändra musik temat alltså... :(

Kanske räknades som en spolier m,en jag chansar att de tite gör det :S

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Share


×
×
  • Skapa nytt...