Hoppa till innehåll
Anime.se

Gundam


Dread
 Share

Rekommenderade inlägg

Snacka att destiny börjar bli intressant nu, en massa "plots" som svävar i luften.

 

Vem försökte mörda Lacus?

Vem är nu den här neo? (ganska lätt att gissa rösten är den samma och stilen han pratar också)

Varför ser Stella och Shinns syster så lika ut?

 

hehe det blir bara mer och mer intressant.

Personligen ser jag fram emot när när Lacus och Mia (Lacus Fake) kommer mötas, undar hur det kommer sluta.

 

AAWWUHH Hur fan kan man hålla sig! Vill se allt nu på en gång! XD

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 965
  • Skapad
  • Senaste svaret

Toppskribenter i detta ämne

håller jag verkligen med om...

men om du frågar mig så tror jag att chairman (Durandal?) är bakom allting han och hans mystiska leende >:D

och sen JAG VILL OCKSÅ SE MASSOR AV GUNDAM SEED DESTINY

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

VAD ÄNDA IN I HELVETE! >:)

Jag känner för att strypa någon, DESTINY HAR BLIVIT LICENSERAD!

 

http://www.mahq.net.nyud.net:8090/rants/interviews/jchu.htm

 

Viserligen går det fortfarande att få tag på den, men det är ju så fan mycket krånligare!

Kunde inte Bandai ha väntat tills serien hade slutat sändas, ibland blir man bara så jävla lack! >:)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Viserligen går det fortfarande att få tag på den, men det är ju så fan mycket krånligare!

Inte ett dugg krångligare. Bara att vänta tills serien börjar släppas på DVD eller liknande, och sedan köpa den. Enkelt, bra och ärligt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

VAD ÄNDA IN I HELVETE! >:)

Jag känner för att strypa någon, DESTINY HAR BLIVIT LICENSERAD!

 

Finns du på riktigt?

 

"Åhnej, nu kommer en serie som jag tycker om släppas i västvärlden! Åh nej då kan jag inte längre stjäla den från de som gjort den!!!!!1one"

 

Kunde inte Bandai ha väntat tills serien hade slutat sändas, ibland blir man bara så jävla lack! >:)

 

Jovisst, jag försäkrar dig om att Bandai resonerar: "Vi väntar med att sälja den tills alla leechers har kunnat tanka ner den från Internet."

 

Jag vet inte precis hur lack du blev på att du inte kan gratistanka Destiny länge, men jag kan lova att ditt idiotinlägg gjorde mig ännu mer förbannad än du blev av licensieringen.

 

Spånhuvud.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du behöver inte vara elak, jag behövade bara släppa ut lite av min frustration över det hela. B)

 

Nej förstås, jag tog kanske i. Men det är lite väl att bli förbannad över att man inte kan vara olaglig och stjäla animén. Det är så att säga inte meningen att man skall tanka grejorna.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...

22 lämnade verkligen en spännande fortsättning, höll nästan på att slita av mig håret i frustration när det slutatde!

Men nu när jag sett fortsättningen tycker jag att det var lite uhm... konstig...

 

Ja här kommer "Archangel" som inte ska slåss mot någon men slåss ändå mot alla utan att döda nån... liksom WTF??? :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jo lite mystiskt var det att han satt helt stilla... men han skulle blivit totalt aegd av Kira ifall han försökte något!!! >:D fast å andra sidan han försökte ju faktiskt att få radio kontakt med Kira.

tyckte att detta avsnittet var det bästa av alla gundam seed destiny avsnitt... fast fortfarande se Kira få lite mer motstånd från t ex Shinn... det var rätt kul när han bara kapade armen på shinn's gundam XD

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hmm jag undrar vad Lunamaria kommer göra nu när hon lekte spion på Athuran dära... om hon kommer avslöja allt för shinn och Ray eller om hon förstod honom och typ kommer stödja athuran... personligen tycker jag Kira gjorde rätt och avbrött fighten om man kan säga så...

 

och allt med Heines död det var ju inte hans fel utan det var ju Stellar som dödade honom... Och jag tror att Heine var en klon faktsit.. eller nåt annat stort projekt annars så skulle han inte komma in serien bara för att dö så där snabbt haha... fast jag gillade honom inte direkt. Personligen tror jag att alla i FAITH e kloner typ elelr nåt liknande förutom athuran om inte han blir klonad elelr nåt...

 

Haha mina tankar släpptes visst löst på deta froum sorry :|

Men jag gillar när folk föröker gissa lite i serier ibland :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

mmm... mina tankar går också åt klon hållet...

men jag är mer nyfiken på Kira som

 

Möjlig spoiler för er som inte sett gundam seed

 

 

 

 

 

 

 

 

Super Coordinator, jaja, ska bli spännande å se fortsättningen

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ok det senaste Destiny avsnittet är ute, några kommenater?

Man fick alltså slutligen veta varifrån Stellar och CO kommer ifrån även om det lämnar mer frågar än vad det ger svar.

Och nu lyckades de även fånga Stellar, tack vare att hon gick berserk.

 

Det börjar bli inressant, vad kommer hända nu :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Share


×
×
  • Skapa nytt...