Hoppa till innehåll
Anime.se

Gundam


Dread
 Share

Rekommenderade inlägg

  • Svar 965
  • Skapad
  • Senaste svaret

Toppskribenter i detta ämne

jag samlar på blandat tycker alla e ungefär lika bra, kör [Cellphone^2] de är snabba och har grymt bra kvalité på sina subbningar, [anirupt] är annars också grymma på att subba, samma sak gäller [A-Kingdom_-_AonE]... e egentligen dumt att skriva ut nån specifik för alla är lika bra på å subba XD

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Näe dom stavar ferl och bytter ut ord.. Anrupi gör det bland annat :S Själv gillar man haro haro elelr seed fansubs... men jag har inget tålamod så jag laddar ner avsnittet imorn om jag itne har nåt annat för mig sen laddar jag ner seed elelr haroharo :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

bra/inte bra... är väl som de flesta gundam seed destiny avsnitten vill ja påstå... fast du har rätt nästa avsnitt så måste det bli fight ju... undrar ifall Kira får bank då, skulle vara skoj, sen får han damp,lite spoiler för er som inte sett 27 snor den nya gundam som man får se lite info om och köttar järnet.

 

ps Nihilus gundam GFAS-X1 Destroy har lite spoiler varning över sig genom att nämna den nu, med tanke på att alla inte har sett det avsnittet än, och inte kommer göra det förrns imorrn/övermorrn... man ska uppskatta alla gundam följeslagare och därför inte spoila för dem B)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jo men det var någon som tidigare nämnde ett rykte om att den kanske skulle komma tillbaka också, man kan ju alltid hoppas ;)

 

Och för övrigt, DOG inte La Fraga i Gundam Seed eller hur? om han kan komma tillbaka då kan säkert Justice det också.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jo, kan nog stämma att justice kommer tillbaka i version 2 :D sen så får Kira bank och blir nerskjuten också kommer Freedom version 2 >:D

en teori tror iaf att version 2 av både Justice och Freedom kommer å vara med i gundam seed destinys framtid B)

Dock är jag mckt nyfiken på GFAS-X1 Destroy kommer den vara nukedriven? inte troligt... men den kommer definitvt vara aegande, men ändå tillhöra den förlorande sidan pga att alla gundams med råa, coola namn alltid blir nerskjutna/spränga i miljoner bitar...

är det bara ja som tyckte den likna La Cruze´s gamla gundam, har dock glömt vad hans hette

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Den hete Providence.. rätt cool fast den var ju ändå lite ful såg ut som en sköldpadds skall nästan ju haha. men lite väl övermäktig. men men Destroy har nog samma funktion eller nåt annat super vapen... det eingen som har tänkt på att det kanske blir lunermaria som blir en av dom nya gundam pilot eller nåt liknande... jag gillar henne skarpt faktist..

Vadå Freedom och Justice var ju ass tuffa namn tycker jag eller Strike... Tycker fan det var tuffa namn alltså. Jag menar jag diggade faktist inte namn som Raider, Duel, Ageis, Impulse, Abyss, Gaia.. sen finns det massa namn ifrån andra gundam serier men orka rabbla alla :D Men jag vissa av gundamsen som jag skrev e coola alla förutom Raider.. den gillade jag verkligen inte ja ggillade itne Forbidden heller men den hade att coolt namn :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jo du har rätt... var kanske lite trött när jag skrev igår...

 

Gillar du inte Forbidden, curse be on you lr nåt... den e skit cool även om den blev sprängd i bitar av en "vanlig" gundam pilot.

 

Lunamaria som pilot.... Så hon får en liknande roll som Cagalli i föra? kanske... fast jag tror isf att Shinn får en uppdatering först. vet nån hur många "skal" hans gundam ska få? har för mig att det är typ 5 lr 6st

 

MEN:

 

FIGHT KIRA FIGHT

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

:S hmm du menar skal till Destiny eller?? det blir bara ett ungifär som Shinning gundam i G-gundam skulle jag tro... jag tror inte den ska ha den där funktionen som strike eller impuls... iaf på dom bilder jag har sett så har den inte nån annan utrustningen...

 

Nja Forbidden var för mig också en stor sköldpadda haha men väldigt coola egenskaper =D. Och den ju inte av en vanlig gundm pilot den Förstördes ju av ju av Yzak... personligen så diggar jag honom i slutet av serien när han har lugnat ner sig lite =)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

så här ligger det till alla utom Kira... och möjliga Mwu La Fraga och Athrun räknas som vanliga gundam piloter :D

Ysak som lugn... Nej, tycker fortfarande han är lite väl aggressiv för sitt eget bästa....

 

suck... 3 dagar kvar till nästa avsnitt... dubbel suck..... :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Okej... alla som inte sett avsnitt 28 än av gundam seed destiny... LÄNGTA... detta avsnitt kommer föralltid ha en plats i min bästa avsnitt gundam lista! Fattas bara en enda sak i avsnittet (!)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

du får gärna säga vad de fem bra anime serierna heter...

men jag har inte spoilat än... bara sagt att det är ett av de bästa avsnitten någnsin, men att det fattas en grej för att min lycka ska vara perfekt! :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Var det inte någon som tidigare nämnde att Han trodde Kira skulle gå bersärk på grund av att Lacus kunde bli skadad.

Jag tror nu att det är troligare att det är Athrun som går bärsärk!

 

Teori: Shinn verkar bli helt galen när Cagalli dyker upp så säg att han anfaller henne, hon krashar, blir illa skadad, Atrhun blir helt galen och anfaller Shinn.

 

hur låter det?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

stryk athrun och skriv Kira:D annars var det ett bra försök... athrun verkar typ ha dumpat Cagalli.

hoppas de fortsätter med slutet på detta asnittet på nästa avsnitt, så man får se mer strid >:D Jag är nyfiken på hur Cagalli ska reagera när Kira berättar att han ******** Athrun * *** ***** Kira får säkert en sån riktig örfil (!) nästan lite synd om Kira då... ja menar han uppfyller ju bara tittarnas behov av våld och förintelse >:D

 

hmmm... undrar vem som styr destroyer... kan det vara han som man ser i en sekund glimpt på när dem visar vad som händer i nästa avsnitt? lr är det athrun (NOOOO (!) ) eller är det Mwu´s gundam?

 

Ojdå, jag har blivit ganska Anti Athrun.... ÄHH... skitsamma Kira Aeger allt

 

 

 

*= se spoiler

 

 

 

 

 

 

 

 

Ni som inte sett gundam seed destiny ep 28 läs INTE

 

 

Det var en trevlig överraskning i avsnittet att Athrun blev strimlad >:D, det ända som fattas är att Shinn blir strimmlad sen är lyckan gjord >:D XD

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Håller med men shinn hade blivit strimlad om han inte skulle sättat på berserk mode :) Fast om kira var i berserk mode så hade han blivit strimlad där iaf :) Blev lite förvånad att *SPOLIER*

 

 

Auel dog trode han skulel hålla i sig lite lägnre :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

spoiler:

 

Jo, det var lite sorgligt... hade hoppats att grönisen skulle ha dött if nån av dem skulle göra det...

men undrar if det kommer fler drogmissbrukare med i spelet? isf, kan det vara han man ser en skymt av på vad nästa avsnitt handlar om? och är han isf pilot till destroy?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Share


×
×
  • Skapa nytt...