Hoppa till innehåll
Anime.se

Gundam


Dread
 Share

Rekommenderade inlägg

Jag tror att alla i den här så kallade grupen FAITH e drog missbrukare faktist förutom då.. fast jag vet inte om man kan kalla det en grupp :S har ju inte sett så mycket av den.. bara athuran och 2 till...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 965
  • Skapad
  • Senaste svaret

Toppskribenter i detta ämne

eftersom minna teorier om gundam seed destiny börjar sina, eller iaf alla vettiga teorier så har jag letat upp några wallpapers istället

 

här är några coola wallpapers:

 

http://gseed.fanteam.free.fr/wallpaper/

 

http://www.animewallpapers.com

 

Nåm som vet nån annan bra sida med en del gundam seed wallpapers... gärna andra anime wallpapers också för den delen :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Modes wallpapers var verkligen skit snygga... så man tackar för länken

 

ingen är dock snyggare än den här på Epyon...

http://www.animewallpapers.com/wallpapers/gundamw/full_10_1024.asp

 

Epyon är nog en av de coolaste gundamens genom tiderna det här behövs nog redas ut: vilken är den coolaste gundamen av alla gundams? Freedom? Deathscythe? Forbidden? Epyon? Justice?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hmm msåte man välja mellan dom :S isåfall Freedom alltså epion har inte deriekt några skjutt vapen e bara närstrid Likaså gällande Deathscythe... hhaa Och Forbidden e en sköldpadda enligt mig men en väldigt farlig en :D Justice hmm Justice ja vet inte vad jag ska säga om den e cool men endå näe inte direkt min smak :D så det blir nog så här

 

1. Freedom

2. Deathscythe

3. justice

4. Epion

5. Forbidden

 

Fast det var ju bara mellan dom 5 Dread sa ananrs så skulle Heavyarms Kai vara med så jävla fränn med 4 miniguns och mer missiler än USA har :D Det eller Deathscythe hell aaa *dregel* Fast vi får se med nya Freedom hur den ser ut i strid :D Sen har jag varit lite små förtjust i Buster och BlitZ :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Suck, ett jävla flashback avsnitt igen!

Hade hoppats på något mer spännande men man kan väll inte få allt antar jag.

 

Men något positivt, man fick ialla fall veta att Den nuvarande PLANT "chairman" (kommer inte ihåg vad han heter) och La Cruze kände varandra, verkade till och med vara goda vänner.

Man kan också anta att barnet som man såg är Rey, det här börjar bli intressant :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jo, helt klart intressant men som du skrev bara flashback's.... och nästa avnsitt verkar inte bli nåt att hurra över heller

verkar som jag får leva på avsnitt 28 i en vecka till :( eller nää inte nåt att vara ledsen för, athrun blev ju strimlad :D

skulle dock vilja veta lite mer om hur han reagerar nu när han blivit... strimlad av Kira

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tror vi får se hur fighten verkligen slutade i nästa avsnitt faktsit :) Samnt att athuran verkligen i fundersam över vad han ska göra i framtiden. Sen blir det väl lite snaka avsnitt... man får ju inte se så myckiet i prewine lägnre så man vet aldrig :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jo, man e ju nästan rädd för snacka snacka snacka avsnitt numera :(

det finns två varianter om hur Athrun kommer att reagera:

 

1. Han blir skit deprimerar och förvirrad... och tänker "GÖR JAG DET RÄTTA????"

 

2. Han blir skit förbannad på Kira och får damp... eller iaf blir riktigt sur för hans "vänner" har blivit dödade + en flashback när Nicole(?) blir delad på mitten

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jo, det ska helt klart bli kul å se vad som händer :D

undrar fall Athrun får en helt ny gundam eller ifall de sätter ihop nåt nytt skit åt honom

 

 

 

 

btw... tror inte man får ha bilder i signaturen... har för mig att någon sagt att det står det i forum reglerna...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

det hära avsnittet var rätt boring, hände en del, men man skulle hellre ha sett mer fighter och sånt.

iaf verkar nästa avsnitt riktigt bra... Destroy verkar hälsa på då iaf... >:D och han verkar rätt rolig också, det lilla man får se av honom

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hmm Jao fast jag hatar verkligen shinn mera nu han e så himla arogant och tror att hane bäst i världen helt plötsligt >:) hmm Destroy vad ska man säga gillar namnet haha... Men om han e lika stor som på Introt så vet man verkar han rätt så mäktig :D eller vad tror ni ?

 

PRAING 2 god that SHINN will get his woop ass soon av athuran och kira

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jo helt klart, men tvivlar att han är lika stor...

*går å ber tillsammans med Boda*

 

Man fick ju värsta chocken i avsnittet... Shinn snacka för *** skit om både Kira och Athrun, finns bara en förlåtelse för denna synd, död åt Shinn >:D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Håller med dig Dread haha... hmm verkar som det e bara vi 2 som skriver i den härra gundam tråden :D...

 

Du var intresserad av att hitta snygga wallpapers till gundam seed va?? har en sida till dig isåfall ;) En klar favo sida iaf.

 

hmm vem tycker du e sötaste GS/D tjejen da?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hmm vet inte riktigt kanske Gundam-seed, snygg serie kanske lite seg ibland. Hmm eller Gundam-Wing, den första gundam-serie jag såg fastnade för den, men lite luddig story ibland. Gundam-08, nej de får bli Gundam-X det var nog den serie jag fastnade för mest, ok story inte så lång... :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

aa förlåt mig Puhiceus och Skansman... Nja jag gillade ockås gundam X fast jag såg den med dålig kvalite :S måste nog se om den men bra kvalite tror jag... Gillade Dubble X den lilla kannon :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Share


×
×
  • Skapa nytt...