Hoppa till innehåll
Anime.se

Gundam


Dread
 Share

Rekommenderade inlägg

Gundam Seed Destiny men du ? eller menar du bara Gundam Seed? Personligen gillar jag gundam seed bäst Destiny nja jag e så förbannad på Shinn haha verkligen irriterad på honom :D Fast det e skjyssta fighter när dom e :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 965
  • Skapad
  • Senaste svaret

Toppskribenter i detta ämne

hmm senast spelade jag väl Gundam seed battel assult fast det laddade jag ner för typ 2 dagar sen :D gillade gundam wing också haha fast det var lite för simpelt :D själv da.. Fast jag väntar också på Gundam modden till Quake 3 det verkar rätt soft :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

inget går upp emot Gundam wing endless duels till Snes :D lite synd bara att Epyon är så kryddigt överlägsen så att spelet nästan blir tråkigt... har kört battle assault till GBA(?), tror jag det var... riktigt kul, men inte lika bra kontroller som till snes...

 

nån annan som tycker att gundam seed till DS verkar bli lite halvdant...?

 

 

hmm... Gundam x är hyfsad, wing och seed är mckt bättre

 

Destiny är en väldigt ehm... pratglad gundam serie för det mesta dem gör är att prata, men där finns spektakulära fighter i den >:D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag önskar att nästa måndag vore idag, för då skulle jag sett nästa gundam avsnitt >:D

fy fan va nästa avsnitt ska bli bra, hoppas jag iaf, för det verkar som det blir det!!!

 

veckans avsnitt, inte mckt att säga om det än iaf.... nää, nu ska jag se starwars ep 3.... >:D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kan nån skjutta shinn i huvudet snälla >:) Han måste komma ner på jorden tycker jag... Fast det var ett bra avsnitt väntar redan till Söndag för att se nästa :D Måste få se Shinns min när han får veta att dete stellar som styr roboten >:D

 

P.S jag ger faktist 500 kr till han som skjuter shinn i huvudet

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag vill se Kira banka alla, för han är den enda som har lite vett... även om Athrun börjar få tillbaka lite :rolleyes:

 

Shinn har bara blivit mer uppblåst, och ja snart är ett skott i pannan enda boten

 

nån som vet hur lång gundam seed destiny kommer bli?

51 avsnitt?

 

nån mer än jag som tycker att destroy likna sköldpadde gundamen från Gundam ms 0080 team, lr vad serien nu hette, 12 avsnitt + 1 film är den på iaf...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jo, hoppas bara det är Kira som slaktar :D

 

mina teorier om näst kommande avsnitt är att Kira slåss mot destroy, Shinn kommer och "hjälper" till, Mwu säger till Shinn att det är Stellar i destroy shinn kan inte längre skada destroy

Kira strimlar destroy, Shinn får damp, Shinn bankar förresten Mwu och hans gundam(?), och sedan börjar han banka på Kira

 

allvarligt talat det ända som inte får hända det är att Kira blir nerskjuten av Shinn lr rättare sagt av någon

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hmm alltså för att komma ner på jordien som jag göra nu så tror jag att Kira kommer bli ner skjuten men det kommer shinn också blir ananrs slutar jag kolla på serien om inte shinn får mera bank än Kira.

Men Kira måste ju få sin nya freedom på nåt sätt och då måste Kira få bli ner skjuten *Börjar snart bli arg föär at jag skrev att Kira ska bli ner skjuten så mycket :(*

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

så sant så sant.... :(

kan hända att Kira blir nerskjuten och av hans vrak bygger dem Impulse freedom...

men då återstår vilken gundam får kira efteråt, freedom version 2? skulle antagligen bli det, men då blir det svårt att trycka ihop gundam seed destiny till ca50 avsnitt som jag tror att det kommer att bli...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hmm jag tror att impusle kommer blir som du sa Dread att den får bara en uppgraderings pack typ ;) Och att freedom mk2 är typ redan byggt av ZAFT men lacus snor den eller att Lacus hålelr på och bygger den redan... Men jag har hört ett annat ryckte som jag inte riktrigt vet om jag ska skriva så... Räknas som en spolier fast jag vet ju inte om den e san men men ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag tror att justice kommer tillbaks Sen den dära svarta roboten i ending av gundam seed destiny som står i mitten tror jag är Rays vet ia fatt den heter Legend samnt så kan man se justice huvudet i 3 opening en snabbis eller jag tror att det e justice huvudet ser ut som det iaf :P [/img]

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

allvarligt talat så tror jag inte vi får se Gaia igen... elllllllller.... det är kanske Athruns nya Gundam LOL XD

 

nää, men allvarligt de har nog plockat isär den, och byggt nåt nytt... lr studerat den och gjort en ny till athrun... :S

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Share


×
×
  • Skapa nytt...