Hoppa till innehåll
Anime.se

Rangnarök Online favvo server?


ThoseN
 Share

Rekommenderade inlägg

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

Ett varningens ord bara:

 

XaosRO (efter serverbytet) sabbar "drivrutinerna" för tangentbordet. Inte speciellt roligt att sitta utan tangentbord och inte förstå varför.

 

Går att fixa genom att installera om tangentbordet och aldrig, och då menar jag ALDRIG lira på XaosRO igen. Om dom inte fixar felet förstås...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

Gillar XaosRO... mycke folk online hela tiden (500 - 800 nästan dygnet runt), inte särskillt mycke dcs (vilket jag upplevt på andra servers)

enda nackdelen jag kan hitta e att trdje class changen inte är installerad ännu... men de e på G så snart finner jag inga egentliga brister på denna server ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 month later...
kan nästan lova att Q-Ro (www.Q-ro.net) har mest spelare om det är de du e ute efter. nu för tiden händer det att det till o med e över 1000 spelare :O online

 

XaosRO har ca 500 - 900 online dygnet runt men språkkunskaperna är inte direkt bäst i världen på den servern så du får gärna lämna lite server status om Q-Ro server eftersom jag funderar på att byta

t.ex

var ligger servern

är tredje classen införd (det är inte den/har den just blivit på Xaos)

har de lagt till egna quests/skills/events av någon form

hur ofta åker man på en DC

Drop rates

och liknande

 

en del av den info jag söker finns antagligen på hemsidan men jag lär nog inte hitta alla där (kommer gå vilse då jag e helt värdelös på att hitta runt på sådana sidor xD)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...