Hoppa till innehåll
Anime.se

Nytt år,ny anime och ny manga??


Zeke
 Share

Rekommenderade inlägg

Gött nytt år!!! Det får ganska många höra från mig idag. Men ja,jag menar det. Men tyvärr hände de med det i Thailand och den blir inte så bra. Men nu slipper man i alla fall höra om Irak kriget. Men över till frågan! Vet ni nån ny manga/anime som kommer år 2005?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har hört att Astroboy och Dragon ball gt ska komma ut (pocket)

Jag är inte helt säker men jag TROR att Howls moving to castle, eller vad den nu hette, kommer på bio någon gån, men jag är som sagt inte säker..

Jo, Studio Ghiblis nya film "Howl's Moving Castle" kommer gå upp på bio i Sverige någon gång i år. Det är i alla fall vad jag har förstått..

 

Ny anime som kommer som jag ser fram emot är Ah! My Goddess TV. Börjar den sjätte.

Vilken kanal?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

''Astroboy'' och ''Ah!My Goddess'' (om jag nu stavade rätt <_<) ska komma ut i år (till dom ''vanliga'' affärerna då,så att inte allt finns på S F Bok.Har för mig att dom redan har Astroboy.),om jag inte minns helt fel.Fast dom kanske redan har kommit ut,vad vet jag.

 

EDIT: Upptäckte just att även ''Yu-Gi-Oh! The movie' ska gå på bio i år.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...