Hoppa till innehåll
Anime.se

Förslag och ideer.


GinGirl
 Share

Rekommenderade inlägg

Jag tänkte att vi/ ni kunde skriva vad ni ville ha för saker i forumet, t.ex mer smajlis eller något annat ni vill ha, istället för att göra massa trådar så att moderatorerna inte får leta så mycket. Själv vill jag gärna att man ska kunna ladda upp bilder som på animanga. ;)

Och kanske lite mer smileysar, jag såg en gammal tråd om detta. Men det behöver inte vara så många. Dom smileysarna jag vill ha är

 

En smiley som gråter

En med en svettdroppe

En förvånad, alltså en med öppen mun

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tänkte att vi/ ni kunde skriva vad ni ville ha för saker i forumet, t.ex mer smajlis eller något annat ni vill ha, istället för att göra massa trådar så att moderatorerna inte får leta så mycket. Själv vill jag gärna att man ska kunna ladda upp bilder som på animanga. :)

Och kanske lite mer smileysar, jag såg en gammal tråd om detta. Men det behöver inte vara så många. Dom smileysarna jag vill ha är

 

En smiley som gråter

En med en svettdroppe

En förvånad, alltså en med öppen mun

 

Nja mer smileys klarar jag mig utan, däremot så skulle det vara treevligt med en länksamling till olika butiker där man kan köpa anime/manga.

 

Bara för jag skrev så, så finns det säkert redan något liknande ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tänkte att vi/ ni kunde skriva vad ni ville ha för saker i forumet, t.ex mer smajlis eller något annat ni vill ha, istället för att göra massa trådar så att moderatorerna inte får leta så mycket. Själv vill jag gärna att man ska kunna ladda upp bilder som på animanga. :)

Och kanske lite mer smileysar, jag såg en gammal tråd om detta. Men det behöver inte vara så många. Dom smileysarna jag vill ha är

 

En smiley som gråter

En med en svettdroppe

En förvånad, alltså en med öppen mun

 

Nja mer smileys klarar jag mig utan, däremot så skulle det vara treevligt med en länksamling till olika butiker där man kan köpa anime/manga.

 

Bara för jag skrev så, så finns det säkert redan något liknande :)

 

*Poff* http://www.anime.se/lankar/index.php?ca ... dd9809bbd5

 

Du behöver inte tacka mig ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

J Själv vill jag gärna att man ska kunna ladda upp bilder som på animanga. ;)

Och kanske lite mer smileysar,Dom smileysarna jag vill ha är

 

En smiley som gråter

En med en svettdroppe

En förvånad, alltså en med öppen mun

 

Bilder kan man redan ladda upp om du menar geom att lägga in bilderna i forum inäggen. Det enklaste sättet borde vara att kopiera din bild address (typ http://www.geocites.com/bilder/minbild.gif) in i ditt inägg och sedan markera hela adressen för att sen trycka på den vita Img knappen som finns till höger ovanför skrivfältet.

För att få mer smileys kan du använda den här metoden.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

J Själv vill jag gärna att man ska kunna ladda upp bilder som på animanga. ;)
Bilder kan man redan ladda upp om du menar geom att lägga in bilderna i forum inäggen. Det enklaste sättet borde vara att kopiera din bild address (typ ...
Det är just det jag inte tror hon menar.

Det finns en mod till phpBB som gör att man kan ladda upp en bild direkt till servern från datorn, som sedan visas i inlägget. För allt folk som inte orkar skaffa något gratisställe att lägga upp på eller har egen server är det väl bra, men det är snarare en fråga om bandbredd än funktion tror jag. Jag ska inte tala för avathar, men serverkostnaden går redan på en del, och då en sådan funktion troligtvis skulle användas rätt flitigt skulle trafiken öka radikalt. Men vi får se vad som händer i framtiden - om det inskaffas en sponsor så är det mycket möjligt att det kan fixas.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

... en svensk lista med anime recensioner på anime.se

typ som den på animenfo.com eller nåt

(notera att citatet ovan är hämtat från en annan tråd)

 

I nästa version av anime.se, som väntas vara färdig när som helst, kommer en funktion för medlemmar och skribenter att posta egna recensioner finnas (kontrolloret av skribenter/moderatorer då för inte få in oseriöst eller olämpligt material). Hoppas att din önskan kommer uppfyllas i och med det, men det är fortfarande upp till alla användare att bidra.

Så, alla användare som känner att de har en vettig recension, artikel eller tanke att bidra med - börja skriv! En mall för hur det skall se ut kommer troligen senare, men det är alltid bra börja i förväg.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...