Hoppa till innehåll
Anime.se

Två nya bilder (Har förminskatt dem med 50%)


Doddis
 Share

Rekommenderade inlägg

Ooh, jag älskade ettan och tvåan men har inte spelat trean *avis*

 

Bilderna: Första var ganska söt, men jag såg faktiskt inte att det var Jak på andra... Fast när jag såg vad du skrivit kunde jag se likheterna. Som ThoseN sa, lägg ner mera tid.

 

Har du gjort dem på datorn förresten?

Om du har det så kan jag rekomendera att träna med blyherts på ett papper, det är lättare. Då lär man sig uppskatta proportioner lättare än om man sitte och ritar på datorn. Tycker jag iaf!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har du gjort dem på datorn förresten?

Om du har det så kan jag rekomendera att träna med blyherts på ett papper, det är lättare. Då lär man sig uppskatta proportioner lättare än om man sitte och ritar på datorn. Tycker jag iaf!

 

Nej dem här har jag gjort på papper. Men när jag CG:ar så bruakr det se ut som om jag har ritat dem på datorn. Men dem här är relativt gamla. Jag ska lägga upp nya bilder som jag ska ha tushat senare. Men just nu har jag zippo chans att kunna ladda upp bilder för jag har inget internet ;)

måste låna morsan och stabbens dumbruk till vidare. Men men . . . så fort jag får upp nya bilder ska du se allt izzy! Jag ska banne mig faen klå upp dinna tallanger grr jag som trodde jag skulle kunna bli lite lite lite mer populär nu när jag tränat så hårt så kommer du och tar det >.> dummis =P komma sådär och ta all uppmärksamhet va XD

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du borde skaffa dig en svart tushpenna och tusha på papper istället. Det är jättesvårt att att få snygga streck musen, även över en handritad teckning. Ser inte särskillt bra ut med darriga mus-streck. Men din stil är annars rätt tuff. Gillar dom bulliga formerna på första gubben! Kan man inte få se på blyertsskisserna istället?

Tipps: på små bilder syns inte misstagen lika mycket ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...