Hoppa till innehåll
Anime.se

Nördspelsgruppen


zimeon
 Share

Rekommenderade inlägg

Nördspelsgruppen är en något nybildad grupp människor intresserade av japanska amatörgjorda spel, som huvudsakligen brukar vara shmup (skjutspel) eller slagmålsspel, ibland baserade på någon animé. Gruppen sysslar mest med att nörda sig, spela dessa spel, hjälpa varandra att införskaffa dem (något som är svårt) och som föreningsaktivitet i mån av lust ställa upp på diverse spelmöten och andra konventtillfällen, i Stockholmsområdet eller andra städer om vi kan.

 

Mer information finns på http://www.zmanga.se/forum/viewtopic.php?t=4227

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 7 months later...
Hoppas något Mangakaimöte är i samband med mitt preliminära hämtande av mitt visum vid den japanska ambassaden i Stockholm.

Mangakaimöte är det varje måndag, men jag kan inte gå i god för att det är värt resan ut till Täby...

 

Apropå det har jag nu inhandlat en herrans massa fler japanska amatörspel, så det finns nu ett ganska massivt urval på spelmãndagarna.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...