Hoppa till innehåll
Anime.se

Har Anime förändrat ditt liv???!


elaktomte
 Share

Rekommenderade inlägg

  • Svar 59
  • Skapad
  • Senaste svaret

Toppskribenter i detta ämne

tja... vad kan man säga... tittar nog på 25 timmar anime i veckan... så lite soffpotatis har man nog allt blivit pga animen ;)

men de var/är värt varenda minut

 

de som fick mig att trilla dit va Gunbuster och Kamui no Ken... anime borde komma med varningslappar xD

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kan inte påstå att anime förändrat mitt liv, mer än vissa små portioner kanske. Kan nämliggen bli lite för emotionellt indragen....Kännde mig deprimmerad i en vecka efter Tsukihime.

 

Mer än plånboken är lite extra tom och att jag har något kul att göra när jag inte är med folk så har väl anime inte har förändrat mitt liv nämnvärt....

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Anime har nog inte förändrat mitt liv så mkt.. eller jo kanske första Transformers som gick på TV när ja va liten satt som fastklisstrad framför TVn varje lördag morgon och tittade på den underbara Transformers animen..

Annars så har mangan bettyt riktigt mkt för mig.. Andra människor spelar data jag läser manga

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 9 years later...

Gammal tråd det här!

 

Anime och manga har definitivt förändrat mitt liv! Såg det ju under uppväxten och jag skulle inte vara den person jag är idag utan det. Jag tycker anime har gjort mycket för min mognad som person. Många huvudkaraktärer som var inspirerande och blev förebilder :-)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share


×
×
  • Skapa nytt...