Hoppa till innehåll
Anime.se

Fortsätt serien (sorry)


Håkan
 Share

Rekommenderade inlägg

Aj fan, jag såg inte att "fortsätt serien" hamnade uppe bland rubrikerna, undrade faktistkt vad som hänt med den men är nu on track, tack för påminnelsen, jag kankse inte är den enda som kommer att behöva en sådan! Men jag är på G i alla fall! Även om det är i blyerts än så länge :rolleyes:

 

serie9.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jo, poängen var att visa att jag är igång och att förklara varför jag hade missat att det var min tur att fortsätta. Jag tittade inte på de "fasta" rubrikerna så jag trodde att tråden hade självdött, det var även därför jag startade en helt ny tråd för att poängtera det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jo, men den är gjord när jag kom hem på fyllan och upptäckte att det var min tur, varpå inspirationen började flöda! (Det är även förklaringen till att jag lyckades bomma att göra rätt del (?) )

 

Jag trodde som jag nämnde att tråden hade dött för jag missade att den flyttades upp bland de fasta rubrikerna.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...