Hoppa till innehåll
Anime.se

Vintertävling! (resutaten är uppe!)


Izzy
 Share

Rekommenderade inlägg

Nu var det länge sedan vi hade någon tävling här på anime.se, så nu tycker jag att det är på tiden! Jag hoppas att så många som möjligt vill/kan ställa upp, och att den här tråden inte dör med en gång.

 

Då så, då vill ni kanske veta vad jag vill ha av er också? Jo, jag tänkte mig helt enkelt ett vintermotiv! Så enkelt är det. Den behöver inte vara i "mangastil" och det kan vara något så "enkelt" som ett vinterlandskap. Det måste alltså inte innehålla några personer eller någon händelse.

 

Dock tar jag inte med fótografier i tävlingen, hur vackra de än må vara. Jag vill ha egnehändigt gjorda. På datorn, med blyherts, med färgpennor, vad ni nu kan komma på.

 

LITE FÖRSLAG PÅ MOTIV: skidåkare,snöbollskrig, krigare i snö, gnistrande granar, skridskoåkare, m.m. Låt fantasin flöda!

 

Jag har satt deadlinen till den 22 februari, jag tänkte att det var lagom tills att sportlovet är slut. (för min del iaf) Jag är domare+om någon annan känner sig manad är det fritt fram att pm:a mig.

 

Så nu är det bara att sätta igång med ritandet , och lycka till!!!

 

 

Edit: Vi har en ny domare, låt mig presentera... Tomado!!

 

Edit2: Bedömning: Helhetsintryck och talang.

 

Pris: Ära och berömmelse!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 139
  • Skapad
  • Senaste svaret

Toppskribenter i detta ämne

Toppskribenter i detta ämne

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share


×
×
  • Skapa nytt...