Hoppa till innehåll
Anime.se

Vintertävling! (resutaten är uppe!)


Izzy
 Share

Rekommenderade inlägg

  • Svar 139
  • Skapad
  • Senaste svaret

Toppskribenter i detta ämne

Toppskribenter i detta ämne

Hehe Tomado läcker stalltips :D

 

Om det hade stått en förmögenhet i prispengar på spel hade man nog blivit lite bitter och förgrämd men som det är nu är ju det här bara en kul grej och så länge folk ställer upp som domare ser jag fram emot nya tusch-dueller! B)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Yami: Tack ska du ha! Jag har märkt att de flesta av mina bilder är rätt dämpade, jag antar att sättet man målar på speglar ens personlighet på nåt sätt... Fast jag skulle vilja variera mig mer. ^^

Joo jag hade lite symboler med i bilden, de som sett naruto borde förstå... ;)

 

Tywald: Haha det var länge sen, det finns många duktiga tecknare på animanga nu (du t ex ;) så det krävs en hel del mer för att imponera. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Och vet du vad? Du har lyckats få in mig också ^__^

du kan tacka zaffe. Det var hans tråd där han visade alla teckningar han hade gjort under tiden då hans dator var paj som insirerade mig till att teckna något och så såg jag ju den här tävlings tråden. Jag älskar såna här former av utmaningar som tävlingar exempel. Må bäste Tecknare vinna and let the games begin ^___^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...

Hallå? Någon hemma stugan? Ska bara meddela att den här tävlingen inte har dött än, och att det är fritt fram att lämna in fler bidrag, för er som inte redan lämnat in något då. Och så ska jag kanske passa på att berätta att jag är hemma igen från min lilla skidresa!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share


×
×
  • Skapa nytt...