Hoppa till innehåll
Anime.se

Vintertävling! (resutaten är uppe!)


Izzy
 Share

Rekommenderade inlägg

  • Svar 139
  • Skapad
  • Senaste svaret

Toppskribenter i detta ämne

Toppskribenter i detta ämne

PsychoCaptain sa: "What the..? Kom jag före Weee? Jösses.

Tack så mycket. En ära att få vara med på samma prispall som två så talangfulla tecknare!"

 

Men du är ju jättebra på att teckna! Har inte sett så mycket mer av Weee tidigare tror jag... Jag får bara fråga en sak, hur lång tid tor det dig att göra den? Jag är nyfiken!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Woah, kom nyss hem. Vilken glad överaskning ^__^ tack!

 

Psychocaptain: Du är sjukt bra på att rita och har massa känsla i dina bilder, inte konstigt att du står på prispallen. Jag tycker du borde färglägga bilden btw ^^

 

Izzy: Om du menar mig så har jag ingen aning ;P men runt 4-5timmar kanske >_>

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag menade inte att jag själv inte är nåt bra på att teckna. Det händer att mina bilder blir rätt bra. Bara det att många av bidragen var otroligt fina enligt min mening. Min var ju bara en enkel blyertsteckning.

 

Jag tycker du borde färglägga bilden btw ^^

Har faktiskt en lätt färglagd version av bilden. Kanske sätter in den i min galleritråd så småningom. Vänta dig inga storverk bara ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Spelar väl ingen roll om det bara var blyherts? Det är känslan som räknas mest! Och den var underbar, undrar om fuurin tänker titta hit snart, tror jag får pm:a ;)

 

På tal om försvunna personer, någon som råkar veta vars ebba har tagit vägen? Jag saknar hennes bilder!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

WOOAA!! Så ledsen för att jag inte har varit särskilt aktiv, men tack så hemskt mycket!! Med alla underbara bidrag tänkte jag att det fanns bättre lämpade bilder, men otroligt tack, jag är hedrad! :blush:

Grattis till PsychoCaptain och Weee! Det förtjänar ni!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share


×
×
  • Skapa nytt...