Hoppa till innehåll
Anime.se

ny manga tidning!!!


fish cake
 Share

Rekommenderade inlägg

  • Svar 54
  • Skapad
  • Senaste svaret

Toppskribenter i detta ämne

Toppskribenter i detta ämne

Man kan inte undgå att dra lite på läpparna när man läser detta.

 

Ser verkligen fram emot lite nya mangor, och hoppas att folk kommer ta till sig anime/manga i vårat sammhälle mer, så att vi kan få mer Anime på TV och mer Manga i våra brevlådor.

 

Det är i vilket fall som helst kul att se lite utveckling. Det går sakta, men säkert, eller ska man säga "Ganska säkert" framåt för anime/manga i Sverige.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ja mejlade Bonnier Carlsen för att fråga när dom ger ut naruto mangan så fick jag detta svar:

 

" Tack för ditt mejl. Ja, det stämmer att vi kommer att ge ut Naruto, men först nästa sommar. Innan dess kommer serien att gå i den nya manga-tidningen Shonen Jump där du även kommer att kunna läsa Yu-Gi-Oh!, Shaman King och Sandland.

 

Första numret av Shonen Jump kommer troligen ut i september/oktober

 

Hälsningar

Anna, som jobbar med manga på Bonnier Carlsen "

 

fettnajs me mera manga i sverige. hoppas att någon börjar sända riktig anime (Sailor moon å pokemon å liknande bajs räknas inte ) på tv nu

 

Sailor Moon är en riktig anime. Bajs är avföring, det har ingenting att göra med anime.

 

Hoppas de gör ett Shoujo-magasin också.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Bokmässan är i slutet av september och själva mässan äger rum i Göteborg.
Ok, då kanske man ska avsätta lite tid och åka dit. Ska bli spännande att se hur de lyckas göra layouten och så också på tidningen. Jo då, anime/manga kommer in i Sverige dock inte snabbt men det går. Särskillt bra får man hoppas att mangan kommer nu.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vem slutade trycka Caravan Kidd? Den serialiserades ju i sin helhet. eller menar du samlingsvolymerna?

Japp. Dark Horse tycker tydligen att det finns tillräckligt med samlingsvolymer av CK eller nåt. Hursomhelst trycker dom inte den längre. Försökte kontakta dem via mail. Gick inte så bra. ^^

 

Faktiskt har du det. Yuugiou började som manga, och hör och häpna, den är faktiskt bra, åtminstone till en början.

Där ser man. Mina förutfattade meningar om den kanske är obefogade?

Fast det är klart, jag skulle ju läst den ändå. Jag hoppades ju inte att den var dålig, jag bara trodde det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share


×
×
  • Skapa nytt...