Hoppa till innehåll
Anime.se

MP3 spelare


Icey-Icecold
 Share

Rekommenderade inlägg

Dock måste jag påpeka att priset som docster skrev inte stämmer helt, då det ingår lite frakt och annat bös. 512 MB ligger på 895 kr

 

På sidan står det att det är fri frakt?

Från amerika till sverige alltså. Sen kollade du säkert på amerikanska applestore och översatte deras priser med den aktuella dollarkursen. Problemet där är att de sätter priserna en gång om året, eller vad det blir, och uppdaterar inte så fort dollarkursen ändras. För aktuella priser är det bäst att gå in på http://www.apple.se.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Dock måste jag påpeka att priset som docster skrev inte stämmer helt, då det ingår lite frakt och annat bös. 512 MB ligger på 895 kr

 

På sidan står det att det är fri frakt?

Från amerika till sverige alltså. Sen kollade du säkert på amerikanska applestore och översatte deras priser med den aktuella dollarkursen. Problemet där är att de sätter priserna en gång om året, eller vad det blir, och uppdaterar inte så fort dollarkursen ändras. För aktuella priser är det bäst att gå in på http://www.apple.se.

 

Ok, då vet jag det

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Då var det nyheter på iPod-fronten igen.

 

iPod mini går in i generation två, med en mindre färg (guld dras in) men med två storleksmodeller istället. iPod mini 4 GB går ner kraftigt i pris, till endast 1895 kronor (inklusive moms), och med 10% rabbat med csn-kortet är det verkligen inte dåligt. Den andra storleken ligger på 6 GB, och den är till och med billigare än den förra 4GB-modellen - 2395 kronor. Även batteritiden har uppgraderats och ligger nu på upp till 18 timmar.

05ipodmini_fam.png

 

 

Vanliga iPod har också fått en liten uppdatering. Förut fanns det två iPod-modeller, 20 GB och 40 GB, och två iPod Photo med 40 GB respektive 60 GB hårddisk. Nu har det blivit omflyttning - en iPod modell på 20 GB och två iPod Photo på 30 GB respektive 60 GB. Speciellt med iPod Photo är att den har färgskärm, vilket t ex gör det möjligt att titta på skivans omslag när låten spelas upp, eller föra över bilder från sin kamera till iPoden och lagra och titta på dem där.

musicalarmphoto10262004.gifindexthumbsanime20050222.gifmusicgamesphoto10262004.gif

Priserna har även har dragits ner en hel del, iPod Photo 60 GB har sänkts med hela 1800 kr (!), inte illa alls. Priserna ser idag ut såhär: iPod 20 GB: 2995 kr, iPod Photo 30 GB: 3495 kr, iPod Photo 60 GB: 4.395 kr.

 

- iPod Store

- iPod Photo

- iPod

- iPod mini

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 weeks later...
Den var riktigt snygg :D. Kanske ska jag också köpa en ny? >:(

En större :D

 

Menar du minnet så finns den bara i en storlek, 1GB... men det räcker för mig :D

 

Nej. Jag menade att jg kanske ska köpa en ny, som den. Och att den (nya) ska vara större än min gammla (256MB).

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...