Hoppa till innehåll
Mekurion

Är det här moraliskt riktigt!?

Rekommenderade inlägg

jag tycker inte att det är moraliskt rätt, eftersom fienden är också helt vanliga människor som hellst skulle villja befinna sig nån helt annan stans.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

läste det igår på programmerings lektionen.. tyckte det va roligt faktiskt, vilka ideér de får i usa :D

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Sluta nu klaga på USA. Tyckte det där var roligaste nyheten på länge. Sedan slår det där fel, och det sprids över hela världen, alla blir homosexuella och allt jordens liv går under. Detta händer kring 2012/12/23. *väntar*

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter
Sluta nu klaga på USA. Tyckte det där var roligaste nyheten på länge. Sedan slår det där fel, och det sprids över hela världen, alla blir homosexuella och allt jordens liv går under. Detta händer kring 2012/12/23. *väntar*

om det hände skulle jag ta livet av mig innan det nådde sverige :(

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Jag tycker öht taget inte krig eller kemiska vapen är moraliskt riktiga.

Men erkänn hur kul det vore om en såndär gick av i testlabbet i USA av misstag... och spreds med ökenvindarna över de ärkekonservativa, superkristna staterna.

Fast det skulle ju vara intressant att se vad de kom fram till, för att kunna göra folk homosexuella måste man ju hitta den gen/kemiska substans/vadenuär som orsakar det

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

enligt mig så borde det vara rent tekniskt sett omöjligt att folk skulle bli homosexuella av en kemikalie, men att få dem "överkåta" skulle antagligen kunna funka

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Klart intressant idé..

Undrar bara hur den skulle fungerat i praktiken.

USA är allt bra påhittiga.

Och, ja, det är moraliskt riktigt, i krig och kärlek är allting tillåtet.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter
Klart intressant idé..

Undrar bara hur den skulle fungerat i praktiken.

USA är allt bra påhittiga.

Och, ja, det är moraliskt riktigt, i krig och kärlek är allting tillåtet.

fungera i praktiken? Det är ju bara att släppa ut rejält mycket hormoner så soldaterna blir dyng kåta. Dom kanske inte börjar ligga med varandra, men det måste ju ändå vara skitjobbigt och sitta och vara dyngkåt hela tiden (Det vet ni väl! ;).

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter
fungera i praktiken? Det är ju abra att släppa ut rejält mycket hormoner så soldaterna blir dyng kåta. Dom kanske inte börjar ligga med varandra, men det måste ju ändå vara skitjobbigt och sitta och vara dyngkåt hela tiden (Det vet ni väl! ;).

Isf har du ju problemet att du ska få in dem i soldaterna också...

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Som de flesta biologiska vapen, det är väl bara att spreja ut! ;)

Hehe naturens kretslopp lär ju iof blir lite konstig när djuren börjar knorra mitt i vintern. :)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter
Well, det är USA. Säger d inte allt?

Jo, men mer om dig än om dem...

Nyhetsuppläsare: Det begås folkmord i Darfur.

Person1: Usch så hemskt.

Person2: Äsch, det är ju i Afrika, säger inte det allt?

Man ska va lite försiktiga med generaliseringar...

Sen ska det ju hållas i minnet att CIA och militären har gjort försök med alla möjliga dresserade djur, undersökt ESP-krafter, försökt hitta militära hemligheter med fjärrskådare etc. Jag skulle tro de kör efter modellen "don't knock it til you try it"

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att lämna en kommentar

Skapa ett konto

Registrera dig för ett nytt konto i vårt community. Det är enkelt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här.

Logga in nu