Hoppa till innehåll
Anime.se

Sapparikai 2, den 19/2 i Hagsätra


zimeon
 Share

Rekommenderade inlägg

Nu har jag uppdaterat första posten för den som vill ta en extra titt.

 

Glöm inte Sapparikai 3 den 23 april!

 

Detta låter intressant! Små visningar i Hagsätra, det väcker verkligen minnen från förr! Februari är för nära inpå men räkna med mig i April om hälsan håller i sig. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...

Ser framför mig hur Zimeon lya måste se ut:

Man ser inte väggarna för alla anime affisher, travar med anime överallt.

 

Sängen har han inte sett på flera år, kök? vad är det, jag tror det finns en kokplatta under den där traven i hörnet... eller var det det andra kanske??

;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ser framför mig hur Zimeon lya måste se ut:

 

Då har du fått helt fel bild. Animéplanscher har jag inte haft uppsatta på två år, och animéerna själv slänger jag knappast omkring mig, de står nätt uppradade i en bokhylla.

 

Det enda är att jag har köpt manga i lite för hög takt på sistone, så 2~3 hyllmeter ligger i mer eller mindre prydliga staplar framför bokhyllan i arbetsrummet...

 

Mitt kök behöver jag inte begrava. Så pass mycket rum har jag. Det enda som är riktigt ostädat är arbetsrummet som är fullt av papper.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det känns frestande att masa sig ner till trean. Jag antar att ni kommer fortsätta på de som börjat. Så kan man få be om en summering av vad som hänt i Cat's Eye, Guruguru och Saint Seiya. Maria-sama är tillräckligt ny så den kommer väl till väst nångång och jag vill inte förstöra handling. Evangelion har väl de flesta sett men så sevärd ändå. Så på Maria-sama får jag gå på sightseeing i Hagsätra. Och varför två mattider? Det förlorar man massa filmtajm på. Och går det tåg till Central Station vid 24.00?

Faen vad krångligt allt ska vara. Jag måste flytta ur den här hålan så kvickt som möjligt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Så kan man få be om en summering av vad som hänt i Cat's Eye, Guruguru och Saint Seiya.

Summeringar kommer på visningen.

 

Och varför två mattider?

 

Därför att människan måste tanka var fjärde-femte timme för att må bra.

 

Och går det tåg till Central Station vid 24.00?

Det lär det göra. Gå in på sl.se, och skriv in Hagsätra och T-centralen på valfri lördag. Jag har för mig att tunnelbanan går fram till klockan 2 eller 3. Framförallt på lördagar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...