Hoppa till innehåll
Anime.se

hur många avsnitt kommer de av naruto


godspeed
 Share

Rekommenderade inlägg

Vad jag vet så finns det inget bestämt om hur lång Naruto kommer bli. Jag personligen tror ifersej att serien kommer bli ungfär lika lång som DBZ, alltså cirka 300 avsnitt.

 

jag kommer hinna bli pensionär innan jag har sett alla då

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vad jag vet så finns det inget bestämt om hur lång Naruto kommer bli. Jag personligen tror ifersej att serien kommer bli ungfär lika lång som DBZ, alltså cirka 300 avsnitt.

 

jag kommer hinna bli pensionär innan jag har sett alla då

 

Nja det tror jag nog inte ;), men jag tror nog faktiskt att Naruto kommer hålla på iallafall 5-6 år till.

 

Det är bara att kolla på One Piece. Den är uppe i avsnitt 190 snart och den började sändas hösten 1999.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det har kommit 78 avsnitt det är alltaså i snitt cirka 78 veckor och alltså har Naruto hållit på i 1 och ett halvt år.. Om vi påstår att Naruto skall vara på 300-78 avsnitt till så komemr det vara cirka fyra och ett halvt år kvar på serien. Orka se den så länge... Den är ju inte så bra...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tror inte Naruto kommer bli en så jättelång serie, såg väl ut som det i början, men jag tycker det verkar som att de har ökat tempot lite nu i det senaste avsnittet. Var lite mer "action" i det.. Fast jag vågar nog ändå inte gissa på hur många avsnitt det kommer bli.. Vem vet, det kanske saktar ner igen till nästa avsnitt :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vad jag vet så finns det inget bestämt om hur lång Naruto kommer bli. Jag personligen tror ifersej att serien kommer bli ungfär lika lång som DBZ, alltså cirka 300 avsnitt.

 

Sant sant! Men som alla vet är det bra mycket bättre handling i Naruto!

 

I alla fall så ligger mangan på 211 kapitel nu och enligt mina beräkningar så är animen cirka 1,5 kapitel per avsnitt det vill säga att i nu läget skulle animen ligga på 140 avsnitt ungefär.

 

Skulle gissa på att Naruto blir omkring 40volymer precis som DBZ, och därför också komma upp i som Sanji-san säger runt 300avsnitt! Fast jag kan ha fel, det kan säkerligen bli bra mycket längre än så!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Den främsta faktorn måste väl vara hur populär

serien är?... eftersom mangan fortfarande är populär

eftersom efter så här många kapitel så är ju chansen

stor att den fortsätter ett tag till... Jag antar att animen också

är väldigt populär och det bådar också gott...

Men man måste väl betänka kvaliteten på episoderna

En del kanske är lite (ursäkta mitt språk) tråkiga...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

som du säger...tror inte att dom kommer fortsätta med (låt oss säga) 300 avsnitt om typ 5 personer ser på den efter 150 avsnitt... nu tror jag inte att den kommer tappa så mycket popularitet men man vet ju aldrig... så länge som folk gillar det så kommer det karnse tuffa på.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...