Hoppa till innehåll
Anime.se

Var bor alla?


Jawee
 Share

Rekommenderade inlägg

  • Svar 199
  • Skapad
  • Senaste svaret

Toppskribenter i detta ämne

Uddevalla,vid västkusten,med andra ord.Nån timme från Gbg,om jag inte misstar mig.

 

:O

 

Då bor vi ganska nära!:) Jag bor i lilla edet, några mil ifrån göteborg!

 

=o Det är ju jättenära ju! +pekar på karta+ Bara nån mil eller så....:/

Ja, man kan åka dit på en sekund =D (Nej, men väldigt snabbt iallafall.)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Själv är jag från västerbotten, en liten håla kallad robertsfors, 6 mil norr om Umeå

Vem sjutton är du? Jag bor nämligen i Bygdeå. Du vet. En mil från Robertsfors. Du måste ju känna mig. Jag menar, vem känner inte mig i de här trakterna?

 

jag kanske?? XD

Vem jag är? Ja det skulle du bra gärna vilja veta :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Själv är jag från västerbotten, en liten håla kallad robertsfors, 6 mil norr om Umeå

Vem sjutton är du? Jag bor nämligen i Bygdeå. Du vet. En mil från Robertsfors. Du måste ju känna mig. Jag menar, vem känner inte mig i de här trakterna?

Vem jag är? Ja det skulle du bra gärna vilja veta :surprised:

Jag lovar, får jag veta ditt namn och höra med lite kontaker så går ögonen upp för mig och jag förstår nog vem du är. Såvida du inte går på lågstadiet eller något.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Själv är jag från västerbotten, en liten håla kallad robertsfors, 6 mil norr om Umeå

Vem sjutton är du? Jag bor nämligen i Bygdeå. Du vet. En mil från Robertsfors. Du måste ju känna mig. Jag menar, vem känner inte mig i de här trakterna?

Vem jag är? Ja det skulle du bra gärna vilja veta :surprised:

Jag lovar, får jag veta ditt namn och höra med lite kontaker så går ögonen upp för mig och jag förstår nog vem du är. Såvida du inte går på lågstadiet eller något.

 

lågstadiet, ja man vet aldrig :P Men nej så ung är jag inte, går ju ut gymnasiet i vår. VILL INTE!!! Det skulle nog räcka med att jag sa mitt efternamn så skulle du veta. Tydligen vet alla i hela robban området vilka vi e :| men förnamnet är Gabriella

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag bor 3 mil söder om sthlm, i en liten förort vid namn Salem.

Här händer det inte mycet faktiskt.

Jo en gång om året kommer det kontroversiella Nazist-Tåget.

Det är väll allt som händer här :P

F.ö. bor jag på en av sthlms farligaste gator enligt aftonbladet, det konstiga är att bara pensionärer och barn familjer bor här, ruskigt om kvällarna då alltså.

 

Född och levat fram tills nu i just denna förort.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share


×
×
  • Skapa nytt...